Är det inte det ena...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Mia_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 286
  • Visningar Visningar 37 226
Sv: Är det inte det ena...

Jag lider verkligen med dig, det måste vara hemskt när det är så ovisst hur det ska gå.:cry: Jag hoppas verkligen att det ska gå vägen, både för fölis och ditt sto. *håller tummarna*

Det är slut nu, hon slipper ha ont mer. :cry: :cry: :cry:
Är bara hemma för att hämta transporten, vi flyttar honom ikväll. :cry: :cry: :cry:

Är bara hemma för att hämta transporten, vi flyttar honom ikväll. :cry: :cry: :cry:

Åh nej vad fruktansvärt! Jag som följt tråden och hoppats på det bästa. :cry: :cry: En tanke bara.... HannaPP:s sto förlorade sitt föl i fölningen idag. Ni kan inte sammanföra de två? /AFF

Jag skickar bara en stor kram. du har varit väldans tapper. Jag har verkligen, precis som alla andra, hoppats att det skulle gå vägen..
Vet inte vad jag ska skriva. Tänker på er..
U

:cry: Usch vad tråkigt :cry:
Har följt tråden en stund.
Hoppas att fölis får en ny mamma..
Ta hand om er kram

Usch, jag har följt med tråden i tystnad och kan bara beklaga sorgen.

Sänder en styrkekram och håller tummarna för att fölis klarar sig bra trots allt.

Ne-ej! Åh nu gråter jag! :cry:

Har följt denna tråden och innerligt hoppats att ditt sto skulle bli bra! :(

Är så ledsen för eran skull! Så himla tråkigt och tragiskt! :cry:

Hoppas verkligen att allt går bra med fölis! Lycka till med honom!

:cry: Nej, vad tråkigt. Har ju följt er från början och bara hoppats, hoppats att det skulle gå bra. Så ledsen att det behövde sluta såhär. Massor av tröstkramar till dig!

jäkla skit :( Hade hoppats så att det skulle gå vägen , men känn tröst i att ni gjorde allt som stod i er makt för att hjälpa henne.
Har ni fått tag i en amma och flyttar ni fölet dit direkt?

Jag har också följt tråden om hur du genomlidit vad som måste vara varje uppfödares mardröm... Jag är så ledsen för din skull, och jag hoppas innerligt att du hittar en bra lösning för fortsatt uppfödning av ditt hingstföl.

Hlsn Helena

Usch, så hemskt.:cry: Tycker du är oerhört stark som mitt uppe i all sorg ändå klarar av att ta hand om fölis. Hoppas nu bara att det går bättre för fölisen.

Jag beklagar:cry: Hoppas det blir bra för fölis iaf

Oj vad tråkigt, jätte jobbigt!!
Följt tråden och hoppats...

//Tina

neeej :'(

men hon slipper lida!

hoppas allt praktiskt löser sig å att du kan njuta av din fölis!

*massa tröstkramar*

Jag har följt den här tråden i tysthet och tänkt på er emellanåt på kvällarna.

Jag måste ge dig en stor eloge för den styrka du visat under den här veckan. Hoppas allt löser sig för fölis nu och att ni hittar en bra amma till honom.

Tänder ett ljus för henne och sänder en massa tröstkramar till dig.

Så det gick den vägen ändå:cry: jag är så ledsen för din skull!
Skönt ändå att hennes lidande är över,för er alla.

Och hoppas det ordnar sig till det bästa med fölet!

*kramar igen*

Jag beklagar, så tråkigt att det skulle gå åt det hållet.

Hoppas att du får en bra lösning till lill killen så han växer upp och blir stor och stark.

Många kramar!

:cry: jättesorgligt :cry: men stor kram till tappra dig och hoppas det går bra för fölisen

Beklagar verkligen.
Jag har också följt tråden och tänkt mycket på er. Hoppas nu att det går bra med fölis i alla fall.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 622
Senast: Sol
·
Hundhälsa Jag är så jävla ledsen :cry: hemkommen från veterinären då jag bokat tid för hältutredning på "gammel"hunden då haft många symtom på...
Svar
15
· Visningar
4 080
Senast: nilie
·
Hästvård Genomgår just nu det värsta dygnet i mitt liv. Tankarna snurrar och det finns liksom inga ord. Jag vet varken ut eller in. Bara att... 2
Svar
31
· Visningar
5 186
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens... 2
Svar
26
· Visningar
6 010
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10