Är det här en bra bok?

Den är UNDERBAR! Jag använder nästan allt i den boken till min pålle!

Den är jätte bra, det står en massa bra info och hur man fixar t.ex. gångartsproblem! Hjälpte mig att få pålle i tölt och inte grisepass :) Nu rider jag för tränare då och då för att inte pålle ska falla tillbaka. Kul! Isisar är underbara! :love:

Okej vad kul, tack för infon. Det här är min första riktiga kontakt med isisar och jag tycker Hvida är helt underbar. Lite liten kanske ;) men jag vänjer mig väl. Förra hästen var över 170.... Det är ju himla lätt att sitta upp och varje gång jag sitter av blir jag förvånad... :angel:

Jag är ju van vid min isis på 140 så var gång jag ska kava mig upp på bruksnordisen (som jag mest kör) är det ett uff och ett puff. Man blir bekväm, det blir man. :D

jag instämmer i kören! Lägg boken i kundvagnen!
"Förstå din Islandshäst" är en annan bra bok, som kan köpas genom SIF.
/Malin

Det finns en till, ny intessant bok. Lena Lennartsson, Åse Ericsson och Rebecka Frey har skrivit och den kom väl ut precis till sm. Mycket från Lenas gångartsskola är med, fast jag har inte hunnit läsa mitt ex än.

har läst den! Den var bra, men inga revulutionerande nyheter. Gångartsskolan är mycket bra, men den hade jag ju läst förr. Men det är en bra bok!

/Malin

Liknande trådar

Hästmänniskan Hade varit kul att komma i kontakt med andra hijabis som håller på med häst.. Hade egen häst när jag började med hijab men sålde något...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 657
Senast: Sesca
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 462
Senast: Roxy
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 033
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
2 034
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama