Är det bara mitt buke som är liiiiitet?

Thesen

Trådstartare
För ca 5 minuter sedan blev texten på Bukefalos helt plötsligt jätteliten. Är det jag som har lyckats komma åt någon knapp eller ser jag kanske i syne? Textstorleken på andra webbsidor är precis som vanligt, så jag tror inte att det är några generella ändringar i inställningarna på min webbläsare.
Hur löser man detta?

Sv: Är det bara mitt buke som är liiiiitet?

Håll in Ctrl samtidigt som du trycker + eller - så bör storleken ändra sig igen. Eller så letar du reda på nedersta högra hörnet i webbläsaren och ändrar %-satsen där till 100%.

Sv: Är det bara mitt buke som är liiiiitet?

Åh, tusen tack! :love:
Då har man lärt sig något nytt idag också :D. Visste inte att det bara påverkade en webbsida när man gjorde så.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka