Är det bara jag...

Aliide

Trådstartare
Som sitter klistrad vid datorn för att kolla SM-uppdateringarna? Det mest spännande är just nu; skyddet! Tur att jag får direkta rapporter direkt ifrån Piteå :D

Heja Stefan och Akita!!!! :bump:

Sv: Är det bara jag...

Ær det bara jag som sitter hær i norge och sliter mitt hår och ær avundsjuk på alla mina vænner som ær och tittar på SM live och jag tar mig inte hem førræn dagen efter att SM ær slut. :devil: :cry:

åh jag hade så gärna velat åkt upp.. men frågan är om nerverna hade klarat pressen, med tanke på hur man suttit som på nålar och haft fjärilar i magen när man laddat upp sidan med resultat:p (vaddå, skulle jag ha kassa tävlingsnerver? nääääh)

Fast jag hade ju hoppats på ett helt annat namn (och ras:o:angel::D) på första platsen, men men..

nån som vet vart dom nordiska mästerskapen ska gå av stapeln?

ingen som har bilder förresten?

Jag känner mig dum som inte varit och kollat nåt när jag tom. bor på cykelavstånd :angel:, men har tillbringat dagen i dag på hundutställning 9-17 så att kolla på SM:et har inte hunnits med.
Sände dock en tanke till de deltagande i spöregnet :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 637
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka