Sv: Är det bara jag som är trött på hovslagare? suck
Försöker att inte göra så själv.
Den enda som har hållit sin tid är en prominent äldre herre som även tar sig tid att lyssna på allt möjligt dumt som man kläcker ur sig.
Hovis har ibland varit så tidig att han har fodrat hästen med kraftfoder o sen tagit ut den o hunnit sko om en fot innan jag har vaknat
Ingen hovis har genom åren velat ha en blöt häst- hellre en där leran torkat o borstats bort. Självklart tar de helst den från boxen på morgonen.
Detta är ju en klassisk anledning till att iallafall veterinärerna kommer 4 h efter avtalad tid.Jag tycker att det är fascinerande att många hästägare är så fräcka att dom utan att ha bokat tid hoppar på både hovis och Veterinär när dom ser dom i stallet med "kan du bara" på min häst. Tydligen helt ovetande om att deras försök till att stjäla redan bokad tid för en mer seriös kund leder till en försenad ankomst tid till nästa bokade kund.
Själv säger jag alltid nej vilket gör att jag uppfattas som otroligt otrevlig,ohjälpsam och 0 serviceminded.
Jag kommer dock enligt bokad tid till mina bokade kunder och det uppskattar dom eftersom dom har valt en hovis som går att lita på och erbjuder service till sina kunder.
Försöker att inte göra så själv.
Den enda som har hållit sin tid är en prominent äldre herre som även tar sig tid att lyssna på allt möjligt dumt som man kläcker ur sig.
Hovis har ibland varit så tidig att han har fodrat hästen med kraftfoder o sen tagit ut den o hunnit sko om en fot innan jag har vaknat
Ingen hovis har genom åren velat ha en blöt häst- hellre en där leran torkat o borstats bort. Självklart tar de helst den från boxen på morgonen.