Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer snart att kunna svara på båda frågorna då han anländer till oss den 15:e.
Kommer snart att kunna svara på båda frågorna då han anländer till oss den 15:e.
Någon som vet hur han är att hantera?
Vad jag vet så var han ganska elak och jävlig när han tävlade. Jobbade i USA några år och när vi var nere i Florida så var vi på samma camp som Sylvester som tränade hästen. Umgicks en del med killen som passade DV också (en svensk kille by the way). Ett tag fick han gå med honom till hagen med en stång så hästen inte kunde "hoppa på" honom och ett par gånger fick han slänga sig ur hagen för att inte bli nermejad och nerslagen... Det gick inte att klappa honom när han stog i sin box för då kunde han huggas. När han tävlade kunde han inte stå brevid dom andra hästarna i Paddocken eller i Detentionbarn utan fick stå lite för sig själv. Inte en helt lätt häst att hantera med andra ord! Men nu var detta ett antal år sedan + att detta var under hans tävlingskarriär - en del hästar lugnar ju sig betydligt när dom kommer från banan. Men en ruskigt fin häst att titta på - båda på och av banan!
Låter intressant.Kommer snart att kunna svara på båda frågorna då han anländer till oss den 15:e.
Låter intressant.
De e nog bara jag som e intresserad av sånna lustiga saker ;-)
Låter intressant.
De e nog bara jag som e intresserad av sånna lustiga saker ;-)
vet inte om det låter direkt intilligent att riskera sitt liv bara för man är "intresserad" utav sånna saker. Tycker livet är mer värt än att ha en häst som är halft galen och sparkar och har sönder allt den ser. Det finns andra hästar...