Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
reggad som fux, men han har dessa mörka fläckar på ben och mage och även ål. Har ett halvblått (bara en del) öga också, om det har med saken att göra. Mamma är isabell med isabellpappa och fuxmamma. Pappa är StorhagsBlesi (visst är han lik sin far? ), som har musblackmamma och svart pappa. Ari
Det är svårt att se på bara en bild (jag kan inte se bild 2) men jag tycker att han ser ut att vara antingen fux med ljus man och svans eller mörk isabell.
Vilken färg är pappan som han är så lik ?
Men om han nu har ål och zebraränder och hans far är black så tycker i alla fall jag att det verkar som att din också är rödblack!
Ett tips - kolla öronspetsarna! Är de mörkare än resten av kroppen?
jo fuxar kan ha ål, liksom bruna, gulbruna osv... Att bara blackar har ål är en myt. Blackar har dock en tydligare ål som går igenom man och svans också och gör dessa tvåfärgade och en sådan man hade inte hästen på bilden.
Men hästen på bilden har ju även flaxen-genen, uppenbarligen. Borde inte den dölja den tvåfärgade manen hos en rödblack?
Rent spontant så säger jag att hästen på bilden är fux med flaxen-gen, men det är inte omöjligt at than är rödblack (förutsatt att pappan är det, annars är det omöjligt)
Jag vet, jag har flera hästar med "ål" fast i min ras (russ) finns inte blacka färger. Deras ål är inte lika kraftig som den lånade rödblacka shettisens. Hans går även tydligt i man och svans.
Hundavel & Ras Tänker att en alltför egensinniga hund kanske dödar dotterns hundintresse? När vår dotter var ung och vi skaffade valp av sällskapsmix...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.