Är den person som startar en tråd viktigare än....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Hahahahaha, du har precis visat vem som hugger:rofl:, jag behövde inte namnge någon, och för övrigt, om det nu skulle vara så att jag har ett annat nick, vad har du med det att göra? Hotar du med att "avslöja mej"? Jisses va lågt.:rofl::rofl::rofl:

Ja, en huggare och en gnagare är två tydliga roller, det köper vi:D

Min roll blir att inte kommentera mer, sånt här tugg intresserar mej inte.

Min roll blir att inte kommentera mer, sånt här tugg intresserar mej inte.

Hej hej
hi.thumb.gif

Hejhejehejehejehejehejhejhej
Heeej Älgis. :D

Ylva86 skrev:
Svarar ingen dig? Då skyndar jag mig att svara dig. Har haft många roliga stunder när jag läst dina inlägg. Keep on!
Det var roligt att höra, jag gillar att glädja andra även om det nu råkar bli på bekostnad av mig själv,,,,,,,,,:crazy:

Poxz skrev:
Är det NÅGOT man kan vara säker på är det väl att om DU skrivit i en tråd så är den intressant - i alla fall ditt inlägg.

Om mekandet, byggandet och tokerierna med ditt sto.
Mee like you!
Vadå "tokerier med mitt sto"? Nu förstår jag inte alls vad du menar. :confused: :angel: :o

*kanske dags att göra en ny film, nu när hon får havre också* :angel:

Förstår inte din koppling till det jag skrev men det är inte så viktigt. Jag funderar mer på det här:

Vad tycker du att vi ska göra åt det faktum att vissa trådar får mer svar än andra?

Du eller någon annan får gärna svara på det och de övriga frågorna jag ställde en bit upp.

Men om tråden bara är till för att folk ska få kasta skit på andra bukefalister - då tycker jag att den är ganska tråkig.:cool:

Varför ska JAG göra något åt det som du säger "faktum" ( jag har inte tänkt det som ett faktum mer som en iakttagelse) att vissa trådar får mer svar än andra?

Jag har inte tänkt att jag ska komme med några lösningar. Är inte ens säker på om det är önskvärt med några lösningar.

Jag skrev för att det vore kul med en diskussion i ämnet. Och det har det ju blivit.

/KT

Jag skrev för att det vore kul med en diskussion i ämnet. Och det har det ju blivit.

Tja, min uppfattning om kul är det inte. Jag är stor vän av ärlig kommunikation, tycker att om man ska kritisera en person så gör man det direkt till den personen. Det är därför jag MYCKET sällan pratar om någon här, jag pratar till personen i stället.

Men såna här trådar blir lätt raka motsatsen till ärlig kommunikation där folk raljerar till höger och vänster om personer som de inte vågar fejsa. Jag tycker att sånt är fegt och feghet är nog mitt rödaste skynke.

Tänker nu inte att det blir på bekostnad av dig själv. Men tycker att ditt festliga sto som springer ner dig och annars är sjuk m m är så himla festligt. Skrattar inte ÅT dig utan hoppas att jag skrattar MED dig. Du har helt enkelt en underbar humor!

Tja, min uppfattning om kul är det inte. Jag är stor vän av ärlig kommunikation, tycker att om man ska kritisera en person så gör man det direkt till den personen. Det är därför jag MYCKET sällan pratar om någon här, jag pratar till personen i stället.

Men såna här trådar blir lätt raka motsatsen till ärlig kommunikation där folk raljerar till höger och vänster om personer som de inte vågar fejsa. Jag tycker att sånt är fegt och feghet är nog mitt rödaste skynke.

Men jag har inte nämnt några nick överhuvudtaget???
Hur skulle det då vara raljerande över personer som man inte vågar som du säger "feja".

Jag känner mig ganska ställd faktiskt.:confused:

/KT

Men ser du inte att det är en liten söt hund med tomteskägg?

(förlåt Lenita att jag svarar åt dig)

:rofl:Jag har oxå trott att det är en liten uggla!:rofl:

Hund?????

Näääääää......

Hur då? elelr alltså jag ser en uggla.:confused:

Jag vill också veta. Fram ur garderoben nu. Om ni inte vill skriva här så PM:a mig :D:bow:

Jag vill också veta! :bump:

ÄR jag med i innegänget eller inte?!
Jag anser själv att jag är med - just because I´m worth it!

Jag skriver :devil: bra och roliga och fyndiga inlägg, får alltid miljoner svar i mina trådar, jag skriver ofta om sex, singeliv och ångest och dessutom är jag himla rolig och har NÄSTAN dejtat gammeln en gång.

Och bäst av allt: jag är dessutom FRUKTANSVÄRT ödmjuk!!! :D

Nu vill jag veta vilka de andra är, så jag inte umgås med fel personer här på Buke.
Det kan ju förstöra min image, ni vet ... :angel:

Men jag har inte nämnt några nick överhuvudtaget???
Hur skulle det då vara raljerande över personer som man inte vågar som du säger "feja".

Nja, jag menade inte specifikt den här tråden - utan, som du ser, "såna här trådar". Då menar jag trådar som tar upp andra bukefalisters uppförande.

Och det är där jag tycker att man ska vända sig direkt till fo man har synpunkter på, inte starta trådar där man klagar på dem anonymt i klump. Skitsnack om andra blir inte bättre för att man inte talar om exakt vilka man menar, tycker jag.

Fast är det skitsnack det handlar om, just i detta topic? Jag tolkar det som utanförskap och avundsjuka.
Sen finns det exempel på raljerande attityder ochså, även i denna tråden...

Fast är det skitsnack det handlar om, just i detta topic? Jag tolkar det som utanförskap och avundsjuka.
Sen finns det exempel på raljerande attityder ochså, även i denna tråden...

Så du menar alltså att jag bara för att jag startade en tråd av den här typen är avundsjuk och känner utanförskap?

Intressant.

/KT

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Måste vara anonym eftersom detta är ett något känsligt ämne. Skulle någon råka känna igen mig så ber jag om diskretion.. Något konstigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 811
Senast: Modest
·
Bukefalos Igår kväll försvann en tråd från hästvårdssidan. Jag undrar helt enkelt varför den togs bort just igårkväll eller undernatten till idag...
Svar
6
· Visningar
2 242
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur