Är den person som startar en tråd viktigare än....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

[---] Att såna trådar får många svar är bara välförtjänt, och har inte smack med innegäng att göra.

Om det nu är ett värde i att få så många svar som möjligt bör man börja med att anstränga sig lite för att göra en bra trådstart.

Det har visst med innegänget att göra.
Så det så! :cool:

Och nu är vi på sidan 10 och den enda i innegänget som stigit fram är jag. Kom igen nu, för tusan, ut ur garderoben allesammans!!!
Let good times roll!!! :banana:

.... viskar lite seriöst till Mandalaki: jag vet att vi oftast tycker olika, och visst är det kul? Om vi allihopa tyckte likadant skulle det ju vara dötrist! Man lär sig faktiskt en massa på att få reda på olika människors uppfattningar om saker och ting! ;)

.... viskar lite seriöst till Mandalaki: jag vet att vi oftast tycker olika, och visst är det kul?

Nä, det håller jag inte alls med dig om och det är skittråkigt:mad:;):D

lil-sis: visst är det så, begreppet innegänget är lika gammalt som buke/stallet. Undrar om folk är lika benägna att identifiera innegäng IRL, på jobbet-i stallet-i andra sammanhang där folk möts?

Jo, men kunde bara inte motstå det inlägget.. ;)

Det riktigt karvade sig ur fingertopparna och skrev sig självt på tangenterna :eek:

*kl*

Startade en tråd för en stund sedan.
Den är stekhet.

2 svar!:bow:

Nu ska jag kasta mig in i elden i tråden "Hur välkänd är du på Buke*:eek:

Därefter Älgen och ni andra så får ni avgöra huruvida jag tillhör innegänget eller inte!:rofl:

Nä, det håller jag inte alls med dig om och det är skittråkigt:mad:;):D

Det där är så himla typiskt, alltså! Du tycker aldrig likadant som jag och det är ditt fel! Om du bara tyckte som jag skulle vi båda hinna ha ett liv vid sidan av Buke.
Har du tänkt på det någon gång va? VA? :mad:

;)

! Om du bara tyckte som jag skulle vi båda hinna ha ett liv vid sidan av Buke.

*host* Dessvärre skriver jag i denna tråd från jobbet och min chef, som har full insyn över min skärm, har varit framme och frågat "och hur långt har du hunnit då?" - TVÅ gånger:eek::angel:

Oavsett så är buke ett intressant fenomen väl värt att studera!

/KT

Intressant är, att du lyckats skramla ihop 188 inlägg på din tråd..på 11 timmar.

Så enligt uträkning lär du tillhöra tio-i-topp bukare!! :bow:

:angel:;)

Naffa gick in på denna tråd eftersom jag blev nyfiken på vad det stog på här på Buke-hjälp..

I övrigt sållar jag inte användare. NÄ. (eller jo, har några på ignorera-listan för husfridens skull)

Sållar trådar och använder mig av fuktionen Nya Inlägg.

AM

Kolla under annonsen överst på sidan, där står det Nya inlägg. Använder du den får du upp de inlägg som skrivits sen du var inloggad sist.

Kolla under annonsen överst på sidan, där står det Nya inlägg. Använder du den får du upp de inlägg som skrivits sen du var inloggad sist.

.... om man nu någonsin loggar ut.
Buke är ju som Hotel California:
You can check-out any time you like,
But you can never leave!'

:smirk:

Har du lite att göra ikväll eller har din dator fastnat i just den här tråden?:rofl:

Jag kom på, förresten, apropå trådens ämne, att det bästa sättet att få en lång tråd är att skriva nåt riktigt jävla korkat. Och det näst bästa sättet är att skriva nåt genialiskt.

Allt däremellan kan gå hur fasen som helst:D

Har du lite att göra ikväll eller har din dator fastnat i just den här tråden?:rofl:

Jag kom på, förresten, apropå trådens ämne, att det bästa sättet att få en lång tråd är att skriva nåt riktigt jävla korkat. Och det näst bästa sättet är att skriva nåt genialiskt.

Allt däremellan kan gå hur fasen som helst:D

Och nämen .... nu var vi ju överens?! Min världsbild är rubbad!!! :eek:

Tänker nu inte att det blir på bekostnad av dig själv. Men tycker att ditt festliga sto som springer ner dig och annars är sjuk m m är så himla festligt.
Du måste missuppfattat henne, hon är inte sjuk utan det friskaste som går i ett par hästskor och dessutom är hon nästan 24 år och har aldrig varit sjuk.

*okej, lite lynnesfel då, men vem har inte det?* :angel:

Skrattar inte ÅT dig utan hoppas att jag skrattar MED dig. Du har helt enkelt en underbar humor!
Ja DET förstod jag så väl.:D

Angående humorn ja, livet är för kort för att ta på allvar så låt oss glädjas åt det lilla och varann.
:)

dessutom är jag himla rolig och har NÄSTAN dejtat gammeln en gång.
Jo jag ställde in dejten eftersom jag uppfattade dig som om du inte tillhörde innegänget :crazy:..........men det kanske du gör trots allt (*funderar på om jag ska ångra mig*). Vill heller inte få min image förstörd

Måste hålla med om att vissa nick onekligen är mer poppis än andra.
En tråd jag skrev i fick mina inlägg i stort sett ingen response alls.
En sida senare skrev en moderator i stort sett samma sak som jag o då bugade alla. Antingen är jag på väldigt mångas ignorerarlista:cry: eller så är vissa åsikter mer legitima och mer värda när det kommer från populära personer.

Måste hålla med om att vissa nick onekligen är mer poppis än andra.
En tråd jag skrev i fick mina inlägg i stort sett ingen response alls.
En sida senare skrev en moderator i stort sett samma sak som jag o då bugade alla. Antingen är jag på väldigt mångas ignorerarlista:cry: eller så är vissa åsikter mer legitima och mer värda när det kommer från populära personer.

:rofl:
Du har visst ff inte förstått detta. Det fenomen du drog upp finns inte. Det du uppfattat är bara påhittat.
Bara att acceptera och gå vidare.

;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Måste vara anonym eftersom detta är ett något känsligt ämne. Skulle någon råka känna igen mig så ber jag om diskretion.. Något konstigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 811
Senast: Modest
·
Bukefalos Igår kväll försvann en tråd från hästvårdssidan. Jag undrar helt enkelt varför den togs bort just igårkväll eller undernatten till idag...
Svar
6
· Visningar
2 242
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama