Är den person som startar en tråd viktigare än....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Inläggsantalet är åtminstone inlägg med fokus på trådarnas innehåll de deltagit i. I_U chattar inte till sig nuffror i statistiken.

VA? Kan man chatta sig till nuffror? Jag trodde enbart inläggen räknades. :eek: Och så avslutningen: Va? :confused: Kan man chatta på Bukefalos? :o

Precis, eller hur! :rofl:

:o Hoppas jag nu inte skrämde skogsridmulle.

Kan man chatta på Bukefalos? :o

Ja kan eller kunde. Ska finnas eller har funnits på första sidan/startsidan. Men tyvärr läggs inte chattinläggsantalet på Inläggsantalet.

Sedan är det ett väldigt konstig detalj det där, vissa "chattar" sig inte till inläggssiffror, medan andra förutsätts göra det. Har det oxå med gängtillhörigheten att göra.

Senast ändrad av en moderator:

VA? Kan man chatta sig till nuffror? Jag trodde enbart inläggen räknades. :eek: Och så avslutningen: Va? :confused: Kan man chatta på Bukefalos? :o

Alla har bara inte hittat till rätt forum för sina chattar. Bara så. :crazy:

Åh vad trevligt!
Jag är helt enkelt bara ointressant:o:p:rofl:
Fast det exemplet jag tog var i samma tråd, självklart orkar man inte läsa alla.

Eftersom jag lämnar min högst personliga åsikt, så orkar jag faktiskt inte ens läsa hela trådens inlägg om innegäng o utegäng.

Jag läser tråden för dess innehålls skull. Om rubriken eller de första synliga meningarna tilltalar mig, så öppnar jag och läser. Sen vem som skrivit tråden har inte så stor betydelse, eftersom det är själva ämnet o diskussionen jag är ute efter. Skiter högaktningsfullt i om det är en "poppis" bukare eller inte som startat den. Det kan lika gärna vara en helt nyreggad, det kvittar liksom. Har jag nåt att tillföra så svarar jag i tråden helt enkelt.

Viskar tillbaka.
Tvål eller möjligtvis diskmedel duger till hela kroppen.

diskmedel är överlägset mot feet smuts. Tex olja och liknande.
Såpa funkar rent generellt bra också.

Fast ibland vill jag lukta annat än hästskit och såpa:p:D

Visst kanske du.
Men inte jag - allergisk serru och vill hellre kunna andas.

Japp, vet att du är allergisk:cool:

Summa sumarum.
Vissa ämnen intresserar en del, medan andra intresserar andra.
Så himla enkelt ÄR det.

Ja precis så enkelt är det.
Och det är liksom inget att dra en massa "inne/ute"- gängsväxlar på.

Vilken maffia tillhör du då?
Den som är inne eller ute?

Alla tips motages tacksamt.

Nja, jag sållar mig nog till de som inte tror på inne eller ute-gäng, men nog finns det olika slags grupperingar. Precis som IRL.

Men efter att ganska många valde att missförstå saker jag skrev i frustration ang grannens hundar, trots upprepade försök att förklara hur det egentligen låg/ligger till, så misstänker jag att väldigt många har valt att se mig som persona non grata. Men jag orkar inte bry mig så mycket. :smirk:

:o Hoppas jag nu inte skrämde skogsridmulle.

Ja kan eller kunde. Ska finnas eller har funnits på första sidan/startsidan. Men tyvärr läggs inte chattinläggsantalet på Inläggsantalet.

Sedan är det ett väldigt konstig detalj det där, vissa "chattar" sig inte till inläggssiffror, medan andra förutsätts göra det. Har det oxå med gängtillhörigheten att göra.

Va? Varför ska jag ignorera dig? Menar du att du vill att jag ska lägga dig på min ignorera-lista? Varför det? Jag har som princip att inte lägga in någon där, ser ingen anledning. :eek:

KL

*letar febrilt efter ett ställe där mizz skulle ha skrämt mig, men fattar ingenting:p*

*kl*

Startade en tråd för en stund sedan.
Den är stekhet.

2 svar!:bow:

Nu ska jag kasta mig in i elden i tråden "Hur välkänd är du på Buke*:eek:

Därefter Älgen och ni andra så får ni avgöra huruvida jag tillhör innegänget eller inte!:rofl:

:rofl::rofl::rofl:

*KL*

Jag skapar mängder med trådar och väldigt många av de får inte ett enda svar. Titta under Hästnytt så får ni se :)

Dessutom är jag duktig på att döda trådar. Jag hoppas det skall ha denna effekt denna gång, jag hinner inte med att läsa alla nya svar i denna tråd. Annars har jag ju fördelen att jag kan döda trådar medelst låsning ;)

Jag vet inte, men ämnet känns ganska färdigdiskuterat för denna gång. Ni är dock välkomna att fortsätta, men försök i så fall att bra ta upp seriösa saker, tack Jag hinner inte läsa allt trams :)

Du Gunnar, är inte den här tråden Bukes innersta själ så vetef*n var man hittar dess innersta själ?

Flytta tråden till "Lek och tjatter" och byt namn på den till "Inne och utegängen, en reflektion" men lås den inte utan låt den spåra ur bäst den kan. ;)

Ridde - som går ut och fortsätter reflektera över livets mysterier medans flishuggen går varm. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Måste vara anonym eftersom detta är ett något känsligt ämne. Skulle någon råka känna igen mig så ber jag om diskretion.. Något konstigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 811
Senast: Modest
·
Bukefalos Igår kväll försvann en tråd från hästvårdssidan. Jag undrar helt enkelt varför den togs bort just igårkväll eller undernatten till idag...
Svar
6
· Visningar
2 242
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info