Är den person som startar en tråd viktigare än....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Jag är övertygad om att det var hintarna om mitt ev sexliv som drog allt folk.:angel::p:rofl:

Det var nog ditt sexliv som snarare gjorde att den hamnade under rubriken "Hjälp"!:p

Men hitta den gjorde ni ialla fall, kanske det är så att vissa användare letar upp trådar så att de blir långa och det beror alltså inte på den som skriver.:rofl::rofl:

Kanske för att när jag kollade på senior efter att ha slagit ner 9 ekstolpar i marken ute i hagen såg en notis om att "tråden flyttad till X", och eftersom jag var litet intresserad av om det hänt något i tråden så klickade jag mig hit.

Ska jag vara ärlig så är nog detta en av de första gångerna jag överhuvudtaget varit inne på detta delforum!

/KT

Vilka ÄR innegänget då?

Min tolkning:

Innegänget består av de personer som inte vill kännas vid/ inte vet att det finns ett innegäng. Eller för den delen säger att "jag bryr mig inte alls om att det finns ett innegäng, jag gör som jag vill ändå".

De som säger att det finns ett innegäng är de som inte tillhör ngt gäng, och/eller de som har korpgluggarna öppna och ser nyanser.

Nog tycker jag att jag har en del att tillföra, men oftast anser jag det inte mödan värt eftersom jag i alla fall vet vad jag tycker och det brukar räcka gott för mig..

Klart bäst hittills. under alla år, i alla kategorier.

Men det måste väl vara olika personer beroende på vilket forum man är mest aktiv på?

Inne på körning kanske en del vet vem jag är medan på senior eller avel så är jag för den stora majoriteten helt anonym!

Så innegänget kanske är en del personer som delar samma forum och som känner till varandra -och dess ståndpunkter- sedan länge på ett visst forum medan om de "splittras" upp och börjar skriva i andra forum så tillhör dom de anonymas skara?

-M a o så finns det inget innegäng!

*viskar..är jag i min förnekelse kvalificerad för toppen nu...*

Senast ändrad:

Man varför kan ingen då tala om vilka som ÄR innegänget???

Är det alla med över 1000 inlägg?
Alla som skriver på senior?
Alla som visat ett foto på sig själv?

VILKA?

HERREDJÄVLAR!!!!! Betyder det att jag hör till innegänget!!! :eek:

*Skäggluddet går deprimerat och drar nåt gammalt över sig*

Men det måste väl vara olika personer beroende på vilket forum man är mest aktiv på?

Inne på körning kanske en del vet vem jag är medan på senior eller avel så är jag för den stora majoriteten helt anonym!

Så innegänget kanske är en del personer som delar samma forum och som känner till varandra -och dess ståndpunkter- sedan länge på ett visst forum medan om de "splittras" upp och börjar skriva i andra forum så tillhör dom de anonymas skara?

Kan vara...

Det är din tolkning.

Min tolkning:

Innegänget består av de personer som inte vill kännas vid/ inte vet att det finns ett innegäng. Eller för den delen säger att "jag bryr mig inte alls om att det finns ett innegäng, jag gör som jag vill ändå".

De som säger att det finns ett innegäng är de som inte tillhör ngt gäng, och/eller de som har korpgluggarna öppna och ser nyanser.

Jag måste vara ovanligt blåst då mao:p

Och jag med!!! Det är du och jag Lenita...Värmlandstöser de kan ta buke som en man, och buken i strupen försvann...Eller, är det en snapsvisa eeeek. Ilar förvirrat iväg o städar igen!

Och jag med!!! Det är du och jag Lenita...Värmlandstöser de kan ta buke som en man, och buken i strupen försvann...Eller, är det en snapsvisa eeeek. Ilar förvirrat iväg o städar igen!

:rofl::rofl::rofl: Snurrfia... :D

Ugglor anses väl som kloka?

Har iof inte stett någon med brillor innan, men det är väl mest en accosear?

Ugglor anses väl som kloka?

Har iof inte stett någon med brillor innan, men det är väl mest en accosear?

UGGLOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: Går och ringer upp en optiker åt älgen för nu är det dags för nya brillor.... :cool:

Efter sig själv känner man andra!

( Gammalt djungelordspråk!:smirk:)

/KT

Förstår inte din koppling till det jag skrev men det är inte så viktigt. Jag funderar mer på det här:

Vad tycker du att vi ska göra åt det faktum att vissa trådar får mer svar än andra?

Du eller någon annan får gärna svara på det och de övriga frågorna jag ställde en bit upp.

Men om tråden bara är till för att folk ska få kasta skit på andra bukefalister - då tycker jag att den är ganska tråkig.:cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Måste vara anonym eftersom detta är ett något känsligt ämne. Skulle någon råka känna igen mig så ber jag om diskretion.. Något konstigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 811
Senast: Modest
·
Bukefalos Igår kväll försvann en tråd från hästvårdssidan. Jag undrar helt enkelt varför den togs bort just igårkväll eller undernatten till idag...
Svar
6
· Visningar
2 242
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama