Är den person som startar en tråd viktigare än....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Har man inget att tillföra en tråd om jämställdhet och inte kan framföra sin åsikt på ett engagerande eller övertygande sätt så är väl det kanske inte trådens förlust?

Nog tycker jag att jag har en del att tillföra, men oftast anser jag det inte mödan värt eftersom jag i alla fall vet vad jag tycker och det brukar räcka gott för mig..

Jo, du var tydligen i en tråd om jämstäldhet.
Min stackars sambo fick damsuga idag medans jag tittade på:angel:

:rofl::rofl:

Sv: ....Är den person som startar en tråd viktigare än

Kränkt? Men fans det inte en speciell kränkt-tråd?:angel:

/KT

Men den vill jag inte skriva i.
Den trådskaparen är inte tillräckligt cool för mig :cool:

Vill inte riskera att bli sedd i fel trådar.

*lämnar skyndsamt denna*

Men den vill jag inte skriva i.
Den trådskaparen är inte tillräckligt cool för mig :cool:

Vill inte riskera att bli sedd i fel trådar.

*lämnar skyndsamt denna*

Fast en tråd som av moderatorn hamnar på Buke-hjälp är ju inte heller en särskilt "cool" tråd ju!:o

Du gör nog helt rätt i att fly medan tid är!:)

/KT

*kl*

jag tror jag ar en av de dar personerna som startar tradar som sedan dor ut. jag startade t ex en om uppbrottet med mitt ex ungefar samtidigt som _missing's trad, en om harvard nagon vecka innan 'no poo' traden o s v. det ar ok, det stor mig inte sa mycket. det har med att varda sin trad vet jag inte riktigt... jag har val kanske haft en trad som har varit lite mer langlivad (las - 3 dagar kanske), antagligen for att jag inte skrivit i den - nar jag val gjorde det sa dog den!

det ar hur som helst roligare att lasa :)

jag hoppas att det inte ar sa att tradar vals av vem som startat dem. jag tanker iaf inte sa de ganger jag skriver.

Jo, du var tydligen i en tråd om jämstäldhet.
Min stackars sambo fick damsuga idag medans jag tittade på:angel:

:rofl::rofl:

Jo, jag har visst hamnat i dom ibland men eftersom mina åsikter för det mesta inte faller feministmuffian på läppen och man blir mer eller mindre lynchad så struntar jag i de trådarna numer.....för det mesta.. :angel:
Finns mycket trevligare saker att lägga sin energi på tycker jag..

Jag vill också veta. Fram ur garderoben nu. Om ni inte vill skriva här så PM:a mig :D:bow:

Ja, jag har med vilje valt att inte nämna några vid namn.....dessutom har jag i trådstarten skrivit att det inte är samma pesoner hela tiden?

Kanke en självuppfyllande profetia? Dvs om man officiellt deklarerar sig som tillhörande innegänget så blir man det?:idea:

Tittar i min garderob.... den är bara full med kläder! (oj! inget spännande alls...)

/KT

ps/ Gissa OM jag blev förvånad över att denna tråd hade typ hunnit 4-5 sidor på den lilla stunden jag var ute i hagarna och byggde litet staket....:angel:.

Japp.
Tex att ligga nerbäddad medans någon annan städar.:devil::rofl:

*ånej*

*viskar*...man får inte nämna "innegänget" (som det oxå benämnts), det finns nämligen inga sådan här företeelser på buke,

öht...

*återgår till tråden och en lååång stunds rolig läsning*

Man varför kan ingen då tala om vilka som ÄR innegänget???

Är det alla med över 1000 inlägg?
Alla som skriver på senior?
Alla som visat ett foto på sig själv?

VILKA?

*viskar*...man får inte nämna "innegänget" (som det oxå benämnts), det finns nämligen inga sådan här företeelser på buke,

*

Du menar att dom är som "Casa Nostra", frimurare eller liknande dvs de vill verka i det fördolda och deras identitet få ICKE avslöjas?

/KT

Det är väl på hjälpen de coola trådarna ligger? :cool:

Men för att vara seriösa så är den här tråden allmängiltig då den hanterar hur bukes användare bemöter andra buke-användare, och det måste väl sägas höra hemma på ett forum som hanterar hela buke, och inte bara de äldre delarna?
Bukefalos-hjälp
Här kan du lämna synpunkter, fråga, svara, tipsa och hjälpa andra användare med sådant som har med Bukefalos.com att göra.

Ursprungligen postat av peter_lundin
KL Hur hamnade den här tråden på hjälp av alla ställen?????
PL

Ja det undrar faktiskt jag också?

Har moderatorn en släng av våryra kanske?

/KT

Men hitta den gjorde ni ialla fall, kanske det är så att vissa användare letar upp trådar så att de blir långa och det beror alltså inte på den som skriver.:rofl::rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Måste vara anonym eftersom detta är ett något känsligt ämne. Skulle någon råka känna igen mig så ber jag om diskretion.. Något konstigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 811
Senast: Modest
·
Bukefalos Igår kväll försvann en tråd från hästvårdssidan. Jag undrar helt enkelt varför den togs bort just igårkväll eller undernatten till idag...
Svar
6
· Visningar
2 242
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama