Är den person som startar en tråd viktigare än....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

KL Har en tendens att hoppa in i trådar vars skapare ofta har idiotåsikter som inte är konsekventa från tråd till tråd knappast för att jag vill framstå som ngn beundrare till ts.
PL
Ja och vad vill du säga i den här tråden då :rofl:

Äsch, du kan ju bara slänga upp ett par bilder på din gård så får du frierier från halva buke. För att inte tala om alla katter du mutas med. :D

För oss som inte TÅL katter då?!
Vavavava?!

Kränkande är vad det är, allt detta prat om katter!

;)

Att man svarar folks trådar behöver inte innebära att man hör till den beundrande svansen:angel:
PL

Oj vad mycket förakt du verkar ha behov av att uttrycka:confused:

Risken med sådana inlägg är att de säger mer om skribenten än den hon raljerar över. Mig säger det att du känner dig utanför och missförstådd. Då brukar det vara bra att ta en paus tills det är kul igen. Buke ska ge energi, inte ta energi.

Jag skulle hyckla om jag sa att jag inte har vissa favoriter här som gör att jag kanske läser/svarar i trådar jag normalt sett kanske inte skulle läsa. Men det betyder inte att jag måste skriva i just de trådarna. Det betyder heller inte att jag inte går in i andras trådar och läser och svarar - det beror ju helt på ämnet, och HUR det är skrivet. Ett taffligt språk, avsaknad av topic eller poäng och den tråden är ointressant - oavsett vem som skrivit den. Men de som jag uppskattar som trådstartare/inläggskrivare har varken taffligt språk, eller vana att skriva ointressanta inlägg.

Om mina favoriter tillhör inne/ute/mellan gäng eller om jag finns på den skalan tycker jag är ointresssant. Det intressanta är att så länge jag varit på detta forum har det alltid glunkats om dessa innegäng. Och jag har baske mig aldrig sett något sånt, bara kvalitétskillnader och antydan till att vissa användare har mer gemensamt än andra. Vilket inte nödvändigtvis behöver betyda att de för den delen är något 'innegäng'.

TS kanske behöver hjälp:idea:

Ingen aning om hur jag själv hamnade här skall kanske tilläggas.
Får skylla på att jag är yra av feber från dunderförkylningen.

Haha...Tänk att jag är igenkänd:banana::bump::bow: Jag kanske platsar i mellangänget?

Jag tror det är oundvikligt, när man varit med ett tag?

Efter ett antal år som mer eller mindre aktiv bukare (usch, det låter snuskigt - nu får jag nog många svar?) har jag ju lärt mig vilka personer jag brukar tycka uttrycka sig välformulerat och intressant. För mig är det en "njutningsfråga" rentav. Vissa personer njuter jag av att läsa. Och inte tänker jag skämmas för det, inte. Jag dristar mig t o m att säga några vänliga ord emellanåt, för att visa min uppskattning.

Har också sett detta fenomen, och även sett att en del bara måste bita huvudet av folk och misstolka trådar och svar och kritisera. Och se på fan, det blev så i den här tråden oxå! "Innegänget" är inne och hugger direkt.:angel:

Fast jag måste säga att jag ser inget förakt hos K.T? Jag har hängt här på buke ett antal år nu och jag har observerat samma iakttagelser som K.T. Och jag är verkligen inte föraktfull, jag trivs alldeles ypperligt här på forumet och tycker att många skriver intressanta och läsvärda inlägg. Men att det finns ett innegäng, det är helt klart. Jag kan även på rak arm säga ett antal personer, men det räcker egentligen att gå in på de olika forumena så är bilden klar rätt så snabbt vilka som är populärast. Sen kan jag inte säga vilka som är ute?

Senast ändrad:

En av dem är inne och hugger på KT lite längre upp.;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Måste vara anonym eftersom detta är ett något känsligt ämne. Skulle någon råka känna igen mig så ber jag om diskretion.. Något konstigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 811
Senast: Modest
·
Bukefalos Igår kväll försvann en tråd från hästvårdssidan. Jag undrar helt enkelt varför den togs bort just igårkväll eller undernatten till idag...
Svar
6
· Visningar
2 242
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info