Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....
***kl***
Jag går helt på ÄMNET och första raderna, som man ser på forumet. Vem som startat tråden är totalt ointressant!
En lång tråd med en massa svar avskräcker mig dock rätt ofta, om jag inte varit med i den från början. Då känns det som om allt är redan skrivet, och jag orkar inte ge mig in i diskussionen. Till exempel prostutitionstråden som jag tror Kat startade (?) - den verkade jätteintressant, men när jag upptäckte den var det redan 5 sidor med inlägg och då gitte jag inte ens börja läsa ...
Mina egna trådar får ofta rätt mycket svar, och det tror jag beror på att jag sköter om dem. Jag läser vad andra skrivit i dem, och svarar på det. Man måste liksom jobba på det!
Sedan har ju alla ämnen en viss kritisk massa också. Vissa ämnen är ju inte lika tacksamma, andra lockar hur många som helst.
Singeltrådar, bajs, sex, depressioner och att ha blivit dumpad tycks ju vara bästa ämnna om man vill få till en riktigt lång tråd! Så det är bara att ta vilket av dessa ämnen som helst och sätta igång ...
För övrigt: jag är säker på att jag ingår i innegänget och det är jag stolt över!!! Just because I´m worth it ... *sss*