Är den något att ha? (kamera)

cambello

Trådstartare
Är inget proffs utan vill ha en kamera att ta lite bra bilder med. Mest tänkt att använda till barnen, träningar med hästen och lite annat.
Vill ju kunna ta bra kort när hästen är i rörelse tex.

Har kikat på en Nikon L100, någon som vet hur den är el någon annan bra i den prisklassen. (runt 3000kr)

Sv: Är den något att ha? (kamera)

Jag tycker mycket om fotografering, men än så länge på amatörnivå. Jah köpte en L100 för två veckor sedan, och är mycket glad över den kameran! Jämförde över 100 recensioner på internet innanoch L100 gick segrande ur striden där även bl.a. Fujifilm Finpix var delaktig.

Kameran är superbra på nära håll, har en bra zoom och fångar rörelser snyggt och fint. Dessutom verkar den funka bra i svagare ljus. Har även sportserietagning - kul, tycker jag!
Verkar vara en kamera som man smidigt kommer igång med, men har också mer avancerade inställningar när tiden är mogen.

Jag är massa nöjd! :love:

Sv: Är den något att ha? (kamera)

Vad kul att höra att det finns någon som har en sån och är nöjd :)
Beställde en sån igår och hoppas att den kommer i veckan så man kan komma igång och öva. :bump:
Är ju oxå bara en amatör men tycker att det är kul med kort.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 987
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
723
Senast: Raderad medlem 142658
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 941
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka