Är arbetet förlorat nu?

S

Sola_Sakta

Om man har fått en text via mail och bara klickar på öppna när man hämtar hem filen och sedan fortsätter man skriva och sparar som vanligt, alltså, man trycker bara på diskettsymbolen för man glömmer att man inte har sparat den från början, sedan stänger man ner datorn utan att tänka på det. Finns det någon möjlighet att det har blivit sparat någonstans i datorn då?

Sola_Sakta har panik :cry: :cry:

Sv: Är arbetet förlorat nu?

men om du har fått en text via mail så borde den väl finnas kvar på mailen såvida du inte raderade mailet?

Går det inte att öppna genom att klicka på "arkiv" och längre ned på menyn så står det ju vilka arbeten man arbetat senast med?

Hon skrev ju att hon fortsatte skriva på det, så antar att det är det hon skrev hon vill ha tillbaka.,

Jo, men alltså, nu har jag ju öppnat massa andra dokument :( Det jag hämtade fårn nätet är sparat verkar det som, men bara det som var skickat.

Det har jag redan gjort ;) Det finns filer med det namnet, men när jag öppnar dem så får jag upp samma som jag fick skickat till mig igår.

Gå in på mailet igen och tryck på hämta. Sedan ser du vart dokumentet hamnar (genom att t.ex. trycka på öppna om det är ett worddokument). Finns det på datorn ligger den sparad på samma ställe.

Ja, men tyvärr gick de tinte att öppna. Men tack i alla fall :)

Finns en möjlighet att filen sparats i olk-katalogen någonstans under
C:\Documents and Settings\användarnamn\Local Settings\Temporary Internet Files.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 157
Senast: Rie
·
IT & mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt...
2
Svar
22
· Visningar
5 054
Senast: Hejsan.
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 808
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång text men jag behövde få ur mig det här och det är så många delar som spelar in att det inte gick att få det kortare, lämnar ut mig...
2
Svar
37
· Visningar
6 207
Senast: Qelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar