Apropå Shettisgalopp

Sv: Apropå Shettisgalopp

Tack för dagens skrattanfall även om det resulterade i en hemsk hostattack.
När ska vi börja träna?Jag kan väl låna in lovisaleonoras för ändamålet.

Tack för dagens skrattanfall även om det resulterade i en hemsk hostattack.
När ska vi börja träna?Jag kan väl låna in lovisaleonoras för ändamålet.

Attans också. Skickade in papper att jag inte skulle använda Jägers träningsanläggning i år men jag får väl ändra mig.

Måste bara kasta mig upp på Sharon först. Han är inte riden på så där tio år och jag är inte helt säker på att han kommer att uppskatta det!:angel:

Och glöm inte hostmedicinen!:devil:

Min pålle är på men nån annan får rida för jag törs inte!

(tacka vet jag stora stabila fullblod)

Värdsliga ting ,det är bara att sätta ner fötterna om det går för fort:D

Problemet är att han är så fet att mina fötter inte kommer att nå ner till marken. :angel:

Vi får ta inträde när vi är ute och bombar på Ascot så får vi råd att betala serviceavgiften till Jägers. :idea:

Har gått och småfnissat medan jag gjorde rent vid tanken på oss och shettisarna.:p

Indian-överfall ? Var det inte va amatörlöpningarna blev kallade engång i tiden ?
Skönt klipp.

Problemet är att han är så fet att mina fötter inte kommer att nå ner till marken. :angel:

Vi får ta inträde när vi är ute och bombar på Ascot så får vi råd att betala serviceavgiften till Jägers. :idea:

Har gått och småfnissat medan jag gjorde rent vid tanken på oss och shettisarna.:p
Vilken syn det hade varit ,kanske kan vi tjäna storkovan som dragplåster mellan de riktiga loppen.

Jag tror att vi har kommit på galoppsportens räddning!:bump:

Sharon gjorde världens bockis när han kastade sig in i stallet idag. Hans dåliga djurägarinna lät honom vara ute nästan en halv timme för länge.

Jag tror att vi har kommit på galoppsportens räddning!:bump:

Sharon gjorde världens bockis när han kastade sig in i stallet idag. Hans dåliga djurägarinna lät honom vara ute nästan en halv timme för länge.

Nä men stackars ponny!!!:rofl::rofl::rofl:

Ja, det är många som inte förstår hur känsliga shettisar är. Men om man tittar på fyllisar så får dom inte så mycket päls vilket beror på att dom inte är så känsliga. Shettisar däremot får massor med päls just för att dom är så känsliga.

Konstigt att ingen utom jag och Sharon har förstått det!:idea:

Nu står han i alla fall i sin välströdda halmbox och äter fint hö och morötter. Borstade honom inte eftersom han kände sig lite svag efter eftermiddagens umbäranden.:cool:

Alldeles jäkla skenhelig kan han se ut också..........

HPIM0033.jpg

Men han har faktiskt slängt av ett par riktiga PROFFS jockeys i sin ungdom så han är en farlig pålle som enbart min 1,5åriga dotter klarar av!
Du kan få låna Lillprinsen om du är snäll ,han har inte slängt av någon proffsjockey vad jag vet . Honom vågar inte jag rida även om jag planerar att prova vilken dag som helst.

Ja, det är många som inte förstår hur känsliga shettisar är. Men om man tittar på fyllisar så får dom inte så mycket päls vilket beror på att dom inte är så känsliga. Shettisar däremot får massor med päls just för att dom är så känsliga.

Konstigt att ingen utom jag och Sharon har förstått det!:idea:

Givetvis är det så ,att jag aldrig har tänkt på det.

Kan bara hålla med dotterns shettis är också etremt känslig,även att hon har fyra ben så vill hon att man ska bära henne eller låta henne stödja sin hela kroppstyngd mot en när det är halt ute....;);)

SÅ GULLIGT MED EN 250kg PONNY SOM STÖDJER SIG MOT EN!!!!!:rofl::rofl:

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 162
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Kropp & Själ För någon vecka sen fick jag skjuts hem av en snubbe och hans flickvän + hennes kompis, efter att ha varit på bröllop. Jag känner inte...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
28 372
Senast: LenaH
·
Hästmänniskan Jag är så jävl ledsen, rent ut sagt. Jag har en häst som jag haft i nästan sex år, en häst som jag älskar otroligt mycket. De första...
2
Svar
23
· Visningar
4 589
Senast: mackan
·
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 312
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka