Camilla Osterman
Trådstartare
Fick den här länken av kompis som inte känner till min önskan att kasta mig upp på Sharon......
http://travisab1.multiply.com/video/item/69
http://travisab1.multiply.com/video/item/69
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för dagens skrattanfall även om det resulterade i en hemsk hostattack.
När ska vi börja träna?Jag kan väl låna in lovisaleonoras för ändamålet.
Måste bara kasta mig upp på Sharon först. Han är inte riden på så där tio år och jag är inte helt säker på att han kommer att uppskatta det!
Värdsliga ting ,det är bara att sätta ner fötterna om det går för fort
Värdsliga ting ,det är bara att sätta ner fötterna om det går för fort
Min pålle är på men nån annan får rida för jag törs inte!
(tacka vet jag stora stabila fullblod)
Fegis ,klart du ska hänga med.Min pålle är på men nån annan får rida för jag törs inte!
(tacka vet jag stora stabila fullblod)
Vilken syn det hade varit ,kanske kan vi tjäna storkovan som dragplåster mellan de riktiga loppen.Problemet är att han är så fet att mina fötter inte kommer att nå ner till marken.
Vi får ta inträde när vi är ute och bombar på Ascot så får vi råd att betala serviceavgiften till Jägers.
Har gått och småfnissat medan jag gjorde rent vid tanken på oss och shettisarna.
Vilken syn det hade varit ,kanske kan vi tjäna storkovan som dragplåster mellan de riktiga loppen.
Jag tror att vi har kommit på galoppsportens räddning!
Sharon gjorde världens bockis när han kastade sig in i stallet idag. Hans dåliga djurägarinna lät honom vara ute nästan en halv timme för länge.
Fegis ,klart du ska hänga med.
Du kan få låna Lillprinsen om du är snäll ,han har inte slängt av någon proffsjockey vad jag vet . Honom vågar inte jag rida även om jag planerar att prova vilken dag som helst.Men han har faktiskt slängt av ett par riktiga PROFFS jockeys i sin ungdom så han är en farlig pålle som enbart min 1,5åriga dotter klarar av!
Ja, det är många som inte förstår hur känsliga shettisar är. Men om man tittar på fyllisar så får dom inte så mycket päls vilket beror på att dom inte är så känsliga. Shettisar däremot får massor med päls just för att dom är så känsliga.
Konstigt att ingen utom jag och Sharon har förstått det!
Givetvis är det så ,att jag aldrig har tänkt på det.