April open tråden

Tender

Trådstartare
vilka klasser ska ni rida/dag?
med vilken häst?
vilka ska dit och bara kolla?

osv osv,

gärna bild, vill träffa bukare!

jag ska dit på fredag och åker hem söndag som åskådare :bump:

Sv: April open tråden

Då får du titta massor åt mig, vill gärna åka och titta men det verkar bli svårt.

Jag skall dit iaf på torsdag.

Åker dit som åskådare och vän men kommer givetvis ha både enj och fyra händer över om någon av mina vänner behöver hjälp! ;)

Kickis!!! Tar du med dig lillfjärten så man får kolla in den??

Jag skall dit iaf på torsdag.

Åker dit som åskådare och vän men kommer givetvis ha både enj och fyra händer över om någon av mina vänner behöver hjälp! ;)

Kickis!!! Tar du med dig lillfjärten så man får kolla in den??

*harkel* ;)

Jag ska iallafall vara med i NSBA Open Longe Line på torsdag kvällen nångång.... ev anmäler jag Kid i haltern också bara för att, men han är egentligen inte i form för den....

Jag har inte anmält än...

Jag kommer ner på onsdag eftermiddag, och nu ser det ut som om jag blir utan hästskötare:eek: Är du frivillig?:angel:

Longe line klassen får man ju inte missa.... :banana: Ska bli jätte spännande...:)

Tycker allt du ska va med i hlatern oxå... Tror inte han är så illa som du tycker.. (hur va de nu... med äldre ungdomsryttare ;) som hade för höga krav på sig själva...;):smirk::D)

Jag, son och mor åker ner på fredag och stannar till på söndag som åskådare! Eller jag hoppas jag hinner vara lite åskadare i alla fall och att mamma kan vara barnvakt ;)

Så om ni ser en 3 årig liten pojke (ev. med high chaparall hatt) som rymt så är han nog förmodligen min och kan återskänkas efter beskrivning här på buke... :rofl: Hehehe... nedå... försök att inte rida över honom bara om mamma tappar honom!

Man kan vara mer vild än tam i den åldern och hur kul "cowboysar" än är, har man ju tålamod som en 3-åring och det varar ju högst 10 min. sen är det slut på den dagens dos av tålamod!!! :D

*kl*

Jag åker och kikar på lördag, ev. även söndag.
Ser fram emot att titta på pleasure, cutting och reining men även HUS klasserna.
Tyvärr missar jag Long Line som jag gärna hade tittat på. Kul med nya klasser.

Longe line klassen får man ju inte missa.... :banana: Ska bli jätte spännande...:)

Tycker allt du ska va med i hlatern oxå... Tror inte han är så illa som du tycker.. (hur va de nu... med äldre ungdomsryttare ;) som hade för höga krav på sig själva...;):smirk::D)

:rofl:Äldre ungdomsryttare...:rofl:

Jupp,:) han äter med ca en timmes mellan rums just nu (tillväxtperiod?) så han kan ja inte ens lämna bort om ja så hade velat...:crazy:

Ja eller mys period?
Hade oxå så ett tag, det tog kål på mig så jag fick bli en sträng mamma hahaha

Haffa mig om jag går i egna tankar och inte ser dig...
Jag är inte rikigt närvarande och vid minna sinnesfulla bruk på tävling!

Jag vill komma och titta. Har bestämt i mitt lilla huvud att försöka åka fredagefterm/kväll en stund. ser ni en mörkhårig brud men brunmidjekort dunjacka så är de jag.Ni har väl sett bilderna den andra tråden. Förutom att håret inte stämmer längre de är fortfarande brunt.Tender ser jag nog och wrangler men sen vet i attans.

Härligt wranglan :bump::bump::bump:(som inte visste om hon skulle åka :angel:)

Liknande trådar

Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
35
· Visningar
2 160
Senast: Acto
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 840
Senast: Rosett
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 759
Senast: Nevermind
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka