Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För några år sedan arbetade en vän till mig på en mindre lokaltidning. Deras aprilskämt för det året var en artikel där man kunde läsa att Transportstyrelsen skulle utfärda "VIP-körkort" för särskilt duktiga bilförare. Om man klarade ett teori- samt fartprov fick man därefter tillstånd att köra 20-50 km/h över tillåten hastighet på samtliga vägar i landet.
Min vän stod som författare av artikeln och fick en drös med seriösa mail från människor (endast män! ) som frågade hur man gick till väga för att ansöka.
Den där funktionen hade varit något, tänk om det gick med böcker man behöver läsa för att plugga vore perfekt. Win-win ju.Bokus på facebook - det hade väl varit något ?! :
"Läs medan du sover! Nu lanserar vi funktionen Sleepread i vårt ljudboksabonnemang Bokus Play.
Med Sleepread kan du lyssna på ljudböcker i sömnen. Tack vare en helt ny uppspelningsteknik av J.T. Aprilo kan du som ljudbokslyssnare äntligen läsa hela nätterna - medan du sover.
Bokens ljudvågor lägger sig helt enkelt överst i ditt medvetande i sömnen, så att du drömmer dig igenom handlingen i din ljudbok. Vakna upp varje morgon med en helt ny läsupplevelse i minnet!"
Har ni läst några roliga aprilskämt än? Eller hört?
Jag har läst om att "Billy Bult" pratar om att en ny bro till Öland ska byggas i Oskarshamn, även en "Erik Långe" pratar om att det är perfekt eftersom norra Öland är det riktiga Öland.
Jag hade nog förstått att det var ett skämt... men annars hade jag sökt
/Mvh fartgalningen (kvinna)