Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, alltså inte "Gilla" att han förvandlat till ett ilsket monster, utan att du ska boka veterinärbesiktning
Hoppas det går bra på veterinärbesiktningen!
Monstret borta, nu återstår bara en väldigt nyfiken och glad pålle
Besiktningen gick jättebra, han var pytteytte gallig under framknäna men antar att det beror på att han växer? Igår efter besiktningen så naggades han och gammelhästen lite i hagen, gubben surnar till och tvärvänder och måttar en spark efter calle, som ramlar omkull (välte typ..) och hamnar på sidan som tur va inga skador, men det skulle sitta lagom fint om han gjorde illa sig precis efteråt..
bjuder på en liten film, 100 % kravlöst och inte särskilt stilfyllt på nått sätt
Hejsan
Lite trådkap kanske. Här kommer lite bilder på min appaloosa. Främst som körhäst.
Båda bilderna är tagna i nedförsbacke...
Vad skönt att besiktningen gick bra Ja gallorna har säkert med att han växer att göra! Hur stor är han nu?
Usch vad rädd jag hade blivit! Tur att det gick bra ändå Ja det hade ju vart höjden av otur!
Vad fint han går
Gasellen är född 07.Fin! Hur gammal? Hur är han/hon som körhäst? Är väldigt sugen på att köra in Calle om nått/några år, det är ju så roligt
I sitt nya 200-kronors träns
Vi hoppas på bilderTack, det känns bra att höra
Imorgon ska vi "tävla", hoppa bana barbacka 30 cm eller bara bommar hade hoppats på att få hem min sadel i veckan men det blev inte av så vi kör på ändå.. Var ute och galopperade barbacka idag vilket gick superbra, jag nojjar mig lite i onödan Men hellre det än att ta onödiga risker! Vet inte riktigt vilken teknik jag ska köra på, halvlånga tyglar och låta honom sköta det mesta själv eller korta tyglar och mer kontroll Vi tar nog några språng innan allvarligheterna börjar (stallets halloweenhoppning, 5 ekipage) så det löser sig nog, men funderar ändå på hur det ska gå
Det här är vad vi gjorde idag...Tack, det känns bra att höra
Imorgon ska vi "tävla", hoppa bana barbacka 30 cm eller bara bommar hade hoppats på att få hem min sadel i veckan men det blev inte av så vi kör på ändå.. Var ute och galopperade barbacka idag vilket gick superbra, jag nojjar mig lite i onödan Men hellre det än att ta onödiga risker! Vet inte riktigt vilken teknik jag ska köra på, halvlånga tyglar och låta honom sköta det mesta själv eller korta tyglar och mer kontroll Vi tar nog några språng innan allvarligheterna börjar (stallets halloweenhoppning, 5 ekipage) så det löser sig nog, men funderar ändå på hur det ska gå