Apassionata med islänningar på långfredagen?

Sv: Apassionata med islänningar på långfredagen?

Kardinal skrev:
Blev besviken på att de hade filmat det hela så extremt dåligt :crazy:

Håller helt med:crazy: ! så värdelös filmning. Det zoomades in på bara benen, man vill ju ha lite helhet.
Näe..för mig var de inte alls imponerande!

Carla skrev:
gammur_p.jpg

Han är väl inte musblack?!

Hehe, nej det är han inte(i alla fall inte på den här bilden!);) Jag tyckte att han såg ut som det på showen! Och på VM filmen från 2003 ser han väldigt brun ut...

Guud vad jag älskar den hästen, alltså! :love:

Sagafrahaeli skrev:
Jag var och såg showen när den va i Malmö men jag tyckte inte det var något speciellt. Jag hade förväntat mig mer!! :mad: Skulle ha sett den i fredags men vi hade fösrt varit på hundutställning hela dagen och sen var jag tvungen att ta Saga precis när den gick!! Missade kanske inget :p

/Jenny

Jag såg den i Malmö med., men jag såg inga islänningar, är jag blind? :crazy:

Apassionata finns i två versioner, dels en turne som går i Tyskland, Österike och Schweiz dels en "Europaturne" som bl.a. har varit/ kommer till Sverige. Man kan läsa om bägge turnerna på www.apassionata.de . Islandshästarna finns bara med i den tyska turnen och isläningarna leds av Styrmir Arnason. Det finns en särskild hemsida för islänningarna på www.isi-apassionata.de . Där finns såväl deltagarna som deras hästar beskrivna liksom var de uppträder. Tidigare var Nils-Christian Larsen med men inte längre. Från Sverige deltar Jessica Rydin med Jorik från Lönneberga. Styrmir, Nils-Christian och Jessica deltog även i istölten som ägde rum i Berlin. Det gick bra för dem alla tre. Se tex www.bif-ev.de/icehorse.html .

Va? Var Jessica med i det som visades på TV?? Isåfall missade jag henne helt! Men vad roligt att hon är med och vilka fina bilder det fanns på hemsidan på henne, Jorik o Jöfur!! :)

Ahaaa. Då förstår jag ;)

Jag hade förväntat mig mer om man säger så, när de sa att man skulle få se islandshästar så som man aldrig sett dem förut blev man ju lite nyfiken. Men vad var det speciella egentligen?

Jag han precis hem och slog på TV(va på tävling den dagen) för att se det men det va väl inget specielt egentligen! Det va ju fint men jag vela se mer action i allt, t.ex alla gångarter :cool:

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 025
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 492
Senast: Ragdoll
·
Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
5 602
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10