Använda tampong nu?

T

Tiboo

Undra om ni vet om jag kan det....fick barn för exakt 7 veckor sedan och blödde då 2 veckor....nu i Lördags fick jag mens och undrar nu vet någon om jag kan använda tamponh under dagarna nu om man byter ofta?Är hel äcklad av att ha binda och har alltid varit det.
Får inte tag på mödra därför frågar jag om någon här vet.

Sv: Använda tampong nu?

Jag vet inte men jag fick min mens för ett par dagar sen och nu idag fick jag nog. Jag avskyr bindor så jag använder numera tampong. Det är 7 veckor imorgon sen dottern föddes.

Jag säger till om jag får några men. ;)

Sv: Använda tampong nu?

Jag vet inte men jag fick min mens för ett par dagar sen och nu idag fick jag nog. Jag avskyr bindor så jag använder numera tampong. Det är 7 veckor imorgon sen dottern föddes.

Jag säger till om jag får några men. ;)

Jag testar går det så går det....blev ju sydd men det kan ju inte spela någon roll nu....

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 574
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 169
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 224
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar