Äntligen!

F

Fjunet

En dröm har gått i uppfyllelse! Ska påbörja min omplaceringsverksamhet :) Har hittat en voljär som söker fåglar så det är bara att proppa den full med små busar (undulater och nymfar). Kvinnan som äger den tar emot fåglarna som jag hittar/köper upp :) Förhoppningsvis går jag inte med någon större förlust, för oftast får man ju en bur till som man sedan kan sälja.

Wiiiiie :banana: :banana: :banana:

Sv: Äntligen!

Grattis, va kul =)
nåt sånt skulle jag vilja göra..

Sv: Äntligen!

En dröm har gått i uppfyllelse! Ska påbörja min omplaceringsverksamhet :) Har hittat en voljär som söker fåglar så det är bara att proppa den full med små busar (undulater och nymfar). Kvinnan som äger den tar emot fåglarna som jag hittar/köper upp :) Förhoppningsvis går jag inte med någon större förlust, för oftast får man ju en bur till som man sedan kan sälja.

Wiiiiie :banana: :banana: :banana:

Gud va roligt! Jag har äntligen övertalat min sambo om att få skaffa undulater och nymfar :bump:

Ska bygga en liten voljär på ett par- tre kvadratmeter i lill-stallet där hönorna bor, det håller frostfritt hela vintern oftast och blir det ngn grad under nollan så har jag en värmelampa i beredskap. :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 618
Senast: Enya
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: jooosan
·
S
Övr. Djur Nu börjar jag bli sugen på att skaffa mig några fåglar. När jag var liten hade jag två undulater, men då var väl inte ansvarskänslan så...
Svar
18
· Visningar
2 569
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama