Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är såhär glad nu
Sadelutprovare kom ut idag och hjälpte mig.
En Jacson Jean Luc (stavas) låg jätte bra och var super skön att rida i.
Så en sådan får det bli kan förhoppningsvis fixa en redan i veckan.
Behövde inte vänta på någon specialsydd alltså.
Åh, va skönt det måste kännas!
Vet precis hur det är, jag har nu både en dressyr- och en allroundsadel som ligger perfa på pålle! Det är en jätteskön känsla att ha två bra sadlar!
Hur mycket gick den på? Är den helt ny? (Hade sadelprovaren med sig flera "egna" märken som han sålde eller hur gjorde ni?)
Ja de hade med egna sadlar, sen kollade de även hur min nuvarande sadel låg på honom.Den glappade tyvärr dock lite bak.
Den är helt ny och kommer gå på 6900:- om jag inte minns helt fel
Ett bra pris för en snygg sadel
Är inte så bra på att lägga in bilder
Men gå in på www.erikshastshop.com tryck på produkter och vidare in på sadlar, nästan längst ner finns det en sadel som heter Jean Luc där kan man klicka upp bilden
Om man frågar en sadelmakare om de kan sy så blir det bra mycket billigare än att beställa en måttbeställd hos tex Passier..
visserligen får man inget märke men det kvittar ju om man bara har en sadel som passar.
Jeremy Rudge ligger på 17000 vill jag minnas och en kompis har måttbeställt en Dominus för ca 15000 men det var nog 2-3 år sen så det kan ju ha ändrats