Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för material i dina kläder ?Vad eller vilken använder ni?
När jag ska klappa mina nya missar så ger jag de stötar vilket såklart gör att de inte vill prata med mig
Så jag söker tips på hur jag kan få de och mig att vara mer antistatiska utan att använda nått som är farligt för dom.
Blandat.Vad har du för material i dina kläder ?
Har du kokosolja på pälsen eller hur använder du den?Kokosolja!
Hmm jag använder bara sköljmedel på stickade plagg och det använder jag mkt.Förr fick jag stötar jämt men sedan jag slutade med sköljmedel så händer det sällan.
Jag har ingen katt. Men det funkar jättebra mot statiskt hår! Och helt ofarligt såvitt jag vet.Har du kokosolja på pälsen eller hur använder du den?
Tack då ska jag köpa det och testa.Jag har ingen katt. Men det funkar jättebra mot statiskt hår! Och helt ofarligt såvitt jag vet.
Jag hade smörjt in händerna och klappat katten för att applicera. Det behövs väldigt lite.
Vad skulle hända? Att den blir för fet? Det behövs verkligen jättelite och jag började med kokosolja i håret samtidigt som jag slutade använda schampo. Har även använt kokosolja i hundpäls för att hunden skulle fälla mindre, vilket hade märkbar effekt. Märkte inte av några problem trots att hunden aldrig schamponerades.Jag hade använt en antistatspray som är till för katter. Att lägga till olja i en päls som inte schamponeras regelbundet blir sällan bra...
K9 nano mist och Anju bi phase är tex två produkter som brukar vara populära bland de som har preppraser.
Vad skulle hända? Att den blir för fet? Det behövs verkligen jättelite och jag började med kokosolja i håret samtidigt som jag slutade använda schampo. Har även använt kokosolja i hundpäls för att hunden skulle fälla mindre, vilket hade märkbar effekt. Märkte inte av några problem trots att hunden aldrig schamponerades.
Har alltså ingen erfarenhet av kattpäls och olja så menar inte att argumentera här utan är nyfiken. (Och lite försiktigt skeptisk till kemiska produkter.)