Antal olydnader på regional tävling?

Cherarriduracell

Trådstartare
Har man skrotat uteslutning vid andra olydnaden på regional tävling? Försöker läsa in mig på reglerna men hittar ingenting mer än att andra olydnaden från och med 120 medför uteslutning och tredje olydnaden till och med 115 cm medför uteslutning. Blir jag utesluten vid andra eller tredje olydnaden vid en regional 100? Om det ändrats, från vilket år?

Det är ändrat så det är uteslutning vid andra olydnaden from 120 och tredje olydnaden vid lägre klasser oavsett status på tävling. Det ändrades förra året (om jag minns rätt). När TR gjordes om senast i alla fall. :)

Det är ändrat så det är uteslutning vid andra olydnaden from 120 och tredje olydnaden vid lägre klasser oavsett status på tävling. Det ändrades förra året (om jag minns rätt). När TR gjordes om senast i alla fall. :)
Kanon tack, har helt missat ändringen så blev jätteförvirrad när det inte längre nämndes i tr.

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 078
Senast: zarmino
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 273
Senast: lizzie
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 536
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 358
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Budget
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Min man är död