Antal olydnader på regional tävling?

Cherarriduracell

Trådstartare
Har man skrotat uteslutning vid andra olydnaden på regional tävling? Försöker läsa in mig på reglerna men hittar ingenting mer än att andra olydnaden från och med 120 medför uteslutning och tredje olydnaden till och med 115 cm medför uteslutning. Blir jag utesluten vid andra eller tredje olydnaden vid en regional 100? Om det ändrats, från vilket år?

Det är ändrat så det är uteslutning vid andra olydnaden from 120 och tredje olydnaden vid lägre klasser oavsett status på tävling. Det ändrades förra året (om jag minns rätt). När TR gjordes om senast i alla fall. :)

Det är ändrat så det är uteslutning vid andra olydnaden from 120 och tredje olydnaden vid lägre klasser oavsett status på tävling. Det ändrades förra året (om jag minns rätt). När TR gjordes om senast i alla fall. :)
Kanon tack, har helt missat ändringen så blev jätteförvirrad när det inte längre nämndes i tr.

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 971
Senast: zarmino
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 157
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 976
Senast: Habina
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 917
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar