Anslagstavlevägg

monster1

Trådstartare
Kära bukeoraklet, jag skulle vilja göra anslagstavleväggar i min lägenhet två stycken den ena är ca 2x2m och den andra är nog 2,5x3,5 m. Vad kan man tänka sig att det skall vara för material, korkskiva? Jag tänkte täcka den med vitt tyg så den ska smälta in bra men ändå vara lätt att fästa upp diverse material på. Vart kan man tänkas hitta sagda material?

Sv: Anslagstavlevägg

På ett dagis har jag sett att de klätt in stora frigolitplattor av något slag med tyg. Frigolitplattorna är köpta på närmaste byggvaruhandel.

Sv: Anslagstavlevägg

Tackar ska genast kollas och mätas hur mycket jag behöver. Frigolit tror jag tyvärr inte funkar för mig, har en katt som gärna kloar på väggen :grin:.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 679
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: linlar1
·
Relationer Jag är en gammal användare, med helt nytt konto för anonymitet. Känner mig så otroligt rådvill och vad kan vara bättre än att fråga i...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
23 362
Senast: Petruska
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 370
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI