Ansiktoljor

Sv: Ansiktoljor

googla på crearome..där finns massor av oljor och massa smått o gott + tips för vilka cremer/oljor passar bäst för dig

dom har även en fbsida
 
Sv: Ansiktoljor

Svarar flera på samma gång. Innan var min hy blandad, lite torra partier och ganska glansig med någon finne som dök upp då och då.
Jag tvättar ansiktet både morgon och kväll med ansiktstvätt, tar lite olja som jag värmer i händerna och sedan smörjer in i ansiktet. Sedan är det bara att sminka sig som vanligt. Ibland om det blivit lite för mycket olja tar jag en handduk och torkar lätt innan jag pudrar mig.
Jag köper min på Ica för ca 40:- och det räcker länge!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 070
Senast: mars
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 077
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 191
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp