C
crazy
Att hästar inte är gratis vet vi ju alla.Vi som föder upp vet ännu mer om dess omkostnader.
Men varför man är feg och skickar ett anonymt mailbrev som detta förbluffar mej hur man kan sjunka så lågt.(Dessutom...tycks de har glömt att man kan kontrollera deras IP nummer ändå).
Varför maila ett sådant brev överhuvudtaget? Man ser ju direkt på angivet pris om man har råd eller ej...varför haka upp sej på detta?
Jag gissar någon vill HA-men NÅGON har inte råd!!Då är det bättre att fara ut med sin irritation till andra?
Personen ifråga har inte sett hästen live och uttrycker sej så!
Klistrar in brevet nedan;
Någon annan som fått arga bittra mail angående för dyra hästar till salu?
Ha,ha mina hästar stannar så bra här tills jag får betalt som jag vill.Vad inbillar de sej?
Men varför man är feg och skickar ett anonymt mailbrev som detta förbluffar mej hur man kan sjunka så lågt.(Dessutom...tycks de har glömt att man kan kontrollera deras IP nummer ändå).
Varför maila ett sådant brev överhuvudtaget? Man ser ju direkt på angivet pris om man har råd eller ej...varför haka upp sej på detta?
Jag gissar någon vill HA-men NÅGON har inte råd!!Då är det bättre att fara ut med sin irritation till andra?
Personen ifråga har inte sett hästen live och uttrycker sej så!
Klistrar in brevet nedan;
hej, låter mkt dyrt för en 2åring,vad har mamman gjort gått svår hoppning ?Hennes egen prestation är mkt viktig,om man tar ut dessa priser för en 2åring som man ej vet hur den blir,man kan inte ta ut nåt i förskott,visa den i 3årstest kanske man får en fingervisning om vad det KAN bli,priset är ett fantasipris,vi köpare börjar bli trötta på dessa priser på hästar s ej prest nåt,o hur många skäckar ser du som går mdsv hopp el gressyr,Tack för ordet
Någon annan som fått arga bittra mail angående för dyra hästar till salu?
Ha,ha mina hästar stannar så bra här tills jag får betalt som jag vill.Vad inbillar de sej?