Men du själv då? Vad har du att ta till för att hävda dig själv?
Oj! Det var en bra fråga. Just nu känns det mest som att jag bara har hoppat på ett okänt tåg som tagit mig till okända destinationer! Men det känns bra så länge jag inte reflektera för mycket, jag kan finna mig i att bli styrd just nu för att det har gått bra och min osäkerhet försvinner efter varje säker station, men långsiktigt så tror jag inte att det leder till någonting bra. Jag är ju egentligen en person med väldigt starka åsikter och idéer

Oj! Det var en bra fråga. Just nu känns det mest som att jag bara har hoppat på ett okänt tåg som tagit mig till okända destinationer! Men det känns bra så länge jag inte reflektera för mycket, jag kan finna mig i att bli styrd just nu för att det har gått bra och min osäkerhet försvinner efter varje säker station, men långsiktigt så tror jag inte att det leder till någonting bra
Oj! Tror du inte att det leder till något bra? Varför det?

Oj! Tror du inte att det leder till något bra? Varför det?
Det bottnar nog mycket i att jag egentligen är väldigt osäker och rädd, här har jag ingen kontroll alls och det känns som att jag bara kan välja att avbryta allt i ren panik eller låta honom styra allt, han är helt enkelt en bättre ledare än mig, hans sätt att vara och utstrålning är inget problem egentligen, inte än, men det skrämmer mig pga mina tidigare erfarenheter. Mitt ex var däremot en man utan spärrar och det är skillnaden här. Dom är som natt och dag egentligen.
Det kan ju bli väldigt bra också eller så skiter det sig på vägen och så står jag där utan kontroll igen. Jag berättade tidigare att jag haft diverse problem och nu har ett nytt liv som jag vill styra helt själv, men det blir bara rörigt för alla problem hanterar jag i panik som ni förstod från start när jag ville hoppa jobbet istället för att ta tag i det som skrämmer mig

Oj! Det var en bra fråga. Just nu känns det mest som att jag bara har hoppat på ett okänt tåg som tagit mig till okända destinationer! Men det känns bra så länge jag inte reflektera för mycket, jag kan finna mig i att bli styrd just nu för att det har gått bra och min osäkerhet försvinner efter varje säker station, men långsiktigt så tror jag inte att det leder till någonting bra. Jag är ju egentligen en person med väldigt starka åsikter och idéer
Men.... hör du inte själv hur det låter? Det du inte gillade var att han var dominant för ditt ex var det och det spårade ur till något dåligt. Sen sitter du och säger att du just nu "finner dig i att bli styrd" och det känns okej så länge du inte reflekterar över det men du tror inte att det slutar bra? Borde inte bra känslor över någonting tåla att man reflekterar över det? Varför vill du bli styrd? Varför vill du vara med någon som har egenskaper som du inte gillar och som du vet inte fungerar i ett förhållande med dig?
Jag tror att det vore bättre för dig långsiktigt om du istället tog tag i din osäkerhet och jobbade med att förbättra den med hjälp av dig själv istället för att låta den vara avhängig av andra och som det verkar nu att andra är dominanta nog att tillfälligt överskugga den.

Det bottnar nog mycket i att jag egentligen är väldigt osäker och rädd, här har jag ingen kontroll alls och det känns som att jag bara kan välja att avbryta allt i ren panik eller låta honom styra allt, han är helt enkelt en bättre ledare än mig, hans sätt att vara och utstrålning är inget problem egentligen, inte än, men det skrämmer mig pga mina tidigare erfarenheter. Mitt ex var däremot en man utan spärrar och det är skillnaden här. Dom är som natt och dag egentligen.
Det kan ju bli väldigt bra också eller så skiter det sig på vägen och så står jag där utan kontroll igen. Jag berättade tidigare att jag haft diverse problem och nu har ett nytt liv som jag vill styra helt själv, men det blir bara rörigt för alla problem hanterar jag i panik som ni förstod från start när jag ville hoppa jobbet istället för att ta tag i det som skrämmer mig
Men du ska väl inte ha någon ledare? Du ska väl gå själv?

Du känner honom inte.
Utan att skriva för detaljerat men när en välbyggd man på 185 vill någonting och taniga jag på 165 säger till att bryta mitt i allt och han gör det direkt då tycker jag att han har spärrar, det var dessutom under alkoholpåverkan första natten, han är mer lyhörd utan alkohol och ingen har tidigare varit så noga med att allt ska gå rätt till

Utan att skriva för detaljerat men när en välbyggd man på 185 vill någonting och taniga jag på 165 säger till att bryta mitt i allt och han gör det direkt då tycker jag att han har spärrar, det var dessutom under alkoholpåverkan
Snälla du, det betyder bara att han i den situationen lyssnade på dig. Det betyder inte alls att du känner honom på nåt vis.

Jag fattar inte varför du galopperar in i det här som en häst med panik. Lugna dig lite istället.

Utan att skriva för detaljerat men när en välbyggd man på 185 vill någonting och taniga jag på 165 säger till att bryta mitt i allt och han gör det direkt då tycker jag att han har spärrar, det var dessutom under alkoholpåverkan första natten, han är mer lyhörd utan alkohol och ingen har tidigare varit så noga med att allt ska gå rätt till
Men det är ju toppen! Enda kravet man behöver ha på en partner är att han inte våldtar en. Hjälp! :crazy:

En spärr som gör att man inte blir våldtäktsman. Tja, det är knappast tillräckligt för att vara en hygglig kille. Min reflektion, kraven är inte speciellt högt ställda ?

Men det är ju toppen! Enda kravet man behöver ha på en partner är att han inte våldtar en. Hjälp! :crazy:
Jag har inte hunnit testa så många fler spärrar av en naturlig anledning men det där kändes ganska viktigt. Stark alkoholpåverkan och under upphetsning, det känns självklart men det är inte lika många som bryter direkt i ett sånt läge som vi var i just då

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 959
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 512
Senast: Imna
·
H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Gammal användare men nytt anonymt nick. En del av er förstår nog vem jag är pga gemensamma aktiviteter vi har tillsammans som jag inte...
Svar
16
· Visningar
4 770
Senast: citruzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama