Ännu ett i-landsproblem...

Fiorano

Trådstartare
På senaste tävlingen så gav överdomaren dispens så att man fick rida med luva på pga flugorna. Nu undrar jag vilken färg som jag skulle haft på luvan? Måste ju ha en med om de ger dispens...

Vad matchar det här:
21306332.jpg

Funderar på en svart med beige passpoal. Men schabraket är ju ljust-så det matchar inte...

Sv: Ännu ett i-landsproblem...

En helsvart skulle jg ta, det ska ju ändå vara "diskret" när det gäller dressyr :d

Funderade just på en brun eftersom hästen är brun (uppenbarligen), men då matchar det ju inte utrustningen. Funkar det?

Nja, inte en vit-då kommer hon att se ut som en körhäst från åttiotalet...

Svart med "silver" passpoal.. om du har rostfria spännen om du har mässining guld passpoal. Kanske..:o

Det beror ju på vad man tycker är snyggt. ;) personligen hade jag tagit en svart.

Brun kan ju vara fint men då ska den verkligen vara samma nyans som hästen och den är ju brun åt det röda hållet så jag tror inte det blir fint....

Samma färg som du har på lädret, det är väl svart :)?
En svart med guld pp vore snyggt
Brunt funkar oxå!

Men jag vill ju inte att det ska vara lika mycket bromsar och annat elände hos Trolleholm som de hade på Skabersjö! ;) Har inte heller någon huva, men hästkräket fyller 6 år i morgon så det kanske blir en lämplig födelsedagspresent åt honom..... Svart med silver pp får det bli för min del i så fall, diskret och matchar utrustningen för övrigt.

Haha! Vi får hoppas att flygfäna hoppar över Trolleholm:). Såg att vi troligen kommer att rida fram tillsamman igen!

Jag spanar efter dig om du spanar efter mig så att vi äntligen kan hälsa! Träffar förresten er ordförande i klubben i morgon, ni ska ju förlänga avtalet på anläggningen nästa vår.

Vad har du för kantbands/passpoalfärg på schbraket?

Jag skulel välja en svart med silverkant, men vill du ha det ännu diskretare sån en helsvart.

Du vet mer än vad jag gör...! Rider inte alls på anläggningen eftrsom jag har flyttat till ett stall med ridhus!

Vi ses på lördag, jag kommer troligen vara den enda som rider i hoppsadel...

Tror att jag har bestämt mig för att det blir en helsvart med beige passpoal så att den alltid matchar tränset. Schabrak varierar lite mellan tävlingarna...

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 217
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 650
Senast: super
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
6 013
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V