Ännu en vecka har gått

Gnist

Trådstartare
Och nu är det bara 3 veckor kvar till flytt för nästan hela högen :eek:

Ja, som sagt; i dag är de grå 5 veckor gamla (rödingen fortfarande något äldre ;) ) och nu har de börjat få gå ut direkt på morgonen för att kissa, bajsa och busa en stund innan frukostmaten.

Blandade bilder från senaste 2 dagarna kommer här..

081020-yl1.jpg

081020-vila1.jpg

081020-bus-1.jpg

081022-bus6.jpg

081022-bus3.jpg

081022-bus5.jpg

Det är hemskt så fort tiden går, när man har 9 busfrön i huset..

Sv: Ännu en vecka har gått

Var det inte nån som tjata på mig om att man inte behövde starta nya trådar om samma sak utan fortsätta i samma trådar med samma ämne.

Det är väl iaf i högsta grad uttjatat ämne med vecka ut o vecka in med valpbilder vecka för vecka. :confused::devil:

Sv: Ännu en vecka har gått

Ja, som sagt; i dag är de grå 5 veckor gamla (rödingen fortfarande något äldre ;) )

haha ursäkta men hur kommer de sig ? ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 985
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 209
Senast: Nepenthe
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 131
Senast: Johanna1988
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 910
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10