Ännu en hjälp !

Mynta2

Trådstartare
När man sätter in CD skivor så kommer nåt som säger om man vill aceptera *match* eller inte. Oftast är det rätt grupp den matchar..men nu hade jag brottomt. CD skivan skulle vara SUNFLOWER...men jag accepterade tydligen Chris de Burgh (vem det nu är)..Var gång jag sätter in denna skiva blir det denna människa. Dom startas i Winamp.

Hur ändrar jag ?

Sv: Ännu en hjälp !

Det enda sättet jag lyckas hitta är att ta bort hela CD-databasen..

För att göra det måste du hitta din winamp katalog.. I den finns en katalog som heter Plugins. Där hittar du enfil som heter: in_cdda.cdb
Ta bort den och starta winamp sen.. Så kommer den att fråga om alla dina skivor på nytt när du sätter in dom.
Va bara nogran me att inte ta bort filen som heter: in_cdda.dll För då kommer hela CDDB funktionen att försvinna! =)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat på att skriva en tråd här en längre tid. Då jag sett att många får så fin input.. Men samtidigt känner jag mig som en...
2
Svar
22
· Visningar
1 398
Senast: MiaMia
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 608
Senast: LelleLilla
·
Relationer Jag vill först och främst varna för det kan ev. bli ett rörigt inlägg. Men jag hoppas att du orkar läsa det! Kort bakgrundsinfo: *...
2
Svar
23
· Visningar
3 293
Kropp & Själ Först och främst vill jag bara börja med att säga TACK! Tack för allt som Buke och ni har givit mig. Allt stöd och alla fina och...
Svar
15
· Visningar
2 079
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix