Eftersom att jag vanligtvis har svårt för att öppna mig och prata väljer jag att vara anonym och hoppas på att ni därute kan hjälpa mig och spoila tankar, åsikter och idéer.
I lite mer än 3 år har jag och sambon varit tillsammans.
Förhållandet har varit svajigt men vi har alltid haft varandra, oavsett. Någonstans har vi båda sagt att "Oavsett konflikter eller problem kommer vi alltid hålla ihop".
Så blev det inte.
För ungefär 3-4 veckor sedan valde han att göra slut. När jag frågade varför svarar han bara "Jag vill vara singel just nu, men jag vill fortfarande ha dig i mitt liv", säger han.
Han säger att han saknar mig och även att han älskar mig men ändå håller han kvar vid att han vill vara singel.
Jag vet inte riktigt vad jag vill skriva utan mest kolla med er vad eran tanke är. Vad vill han?
Är det bara en knäpp han har fått? Kommer han ändra sig?
Jag förstår inte vad han vill.
Hur ska jag agera emot honom för att han ska "ta sitt beslut"?.
Ska vi träffas, umgås som vanligt, fast - Bara göra roliga saker dom gånger vi ses så gnistan stärks eller ska vi helt enkelt bara bryta kontakten helt?
Jag inser själv att jag måste tänka på mig själv MEN om det nu är så att han ändrar sig så blir jag ju glad. Men och andra sidan kan jag ju inte gå och vänta heller.
Vad hade ni gjort i min situation?
Ps. Han frågade om vi skulle ses imorgon. Vad tycker ni? Ska jag göra det?
Vad ska vi göra isåfall? Hur ska jag vara?
I lite mer än 3 år har jag och sambon varit tillsammans.
Förhållandet har varit svajigt men vi har alltid haft varandra, oavsett. Någonstans har vi båda sagt att "Oavsett konflikter eller problem kommer vi alltid hålla ihop".
Så blev det inte.
För ungefär 3-4 veckor sedan valde han att göra slut. När jag frågade varför svarar han bara "Jag vill vara singel just nu, men jag vill fortfarande ha dig i mitt liv", säger han.
Han säger att han saknar mig och även att han älskar mig men ändå håller han kvar vid att han vill vara singel.
Jag vet inte riktigt vad jag vill skriva utan mest kolla med er vad eran tanke är. Vad vill han?
Är det bara en knäpp han har fått? Kommer han ändra sig?
Jag förstår inte vad han vill.
Hur ska jag agera emot honom för att han ska "ta sitt beslut"?.
Ska vi träffas, umgås som vanligt, fast - Bara göra roliga saker dom gånger vi ses så gnistan stärks eller ska vi helt enkelt bara bryta kontakten helt?
Jag inser själv att jag måste tänka på mig själv MEN om det nu är så att han ändrar sig så blir jag ju glad. Men och andra sidan kan jag ju inte gå och vänta heller.
Vad hade ni gjort i min situation?
Ps. Han frågade om vi skulle ses imorgon. Vad tycker ni? Ska jag göra det?
Vad ska vi göra isåfall? Hur ska jag vara?