Annorlunda kuber

B

BeastieBabe

Jag satt å letar efter lite fina hästbilder och kom över denna bild..
http://www.javajane.co.uk/horses2/Bay_pony_jumping.jpg
de där "kuberna" ser inte sådär säkra ut då en häst faktiskt skulle kunna fastna i dem.. men jag har aldrig sett sådana här förut.. någon som vet vad dem kallas och vart man kan få veta mer information om dem? :confused:

aldrig sett något liknande. ser ut som om bomen inte lossnar så lätt?

tror jag med... det där ser liksom inte så rivningsbart ut ifrån det håll hon hoppar nu. men det är ju inge vidare bra hinderstöd eller vad man skall säga om man inte kan hoppa det ifrån båda hållen.

Nämen!!! va häftigt (ursäkta att jag stör i tråden), typ bara en mil emellan ju!! :bump: *blir nyfiken som bara den*

nej verkligen inte.. ser mer ut som att man ska sätta fast bommen i de där hiskeliga sakerna.. att man inte kan hoppa det från två håll är juh negativt =/ ´fast man kanske kan vända den ena.. men det ser juh inte snyggt ut..
och man undrar även vad en häst som är van med en kub tycker om de där drakarna :smirk:

nämen..en till som inte avslöjta sig... håll ögonen nästa gång det komemr en tråd om buketräff i Gävle! Kunde va kul med ltie mer folk!! :banana:

Menar du att hästen skulle fastna i kuberna?

Det har jag lite svårt att tro.

Däremot ser det ut som att ryttaren på bilden hoppar från fel håll, vilket gör att bommen blir lite svår att riva utan att snubbla.

trampar en häst in i det där som nästan är ett helt runt hål rakt igenom (det som ligger i mitten nedåt på bilden) så kan hästen mycket väl fastna..

underskatta aldrig vad en häst kan fastna i :smirk:

nu ska du ionte va sån... :p

hjälp mig nu att lägga namnen på minne så kan vi messa användarna vid nästa träff om de inte svarar på ÄU. :idea:

hihi.. skogsmulle :D jo ska försöka lägga massa namn på minnet.. jaba känner jag sen länge har ridit hennes häst förr så hennes man kommer ja att komma ihåg, känner bestiebabe oxå som startade denna tråd å har insett att ja känner massa här ute nu på sluter så nästa buketräff kan nog bli jätte bra..

mmm..får väl bli en nu framåt i februari kanske, då har väl de flesta kommit igång med allt och även med ekonomin.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 875
Senast: Lavinia
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 237
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 245
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 329
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38