annonssidorna

Hambo

Trådstartare
Fins det ingen moderator där, dom är ju jobbiga att läsa !
Hindermaterial under fullblod säljes osv.
Ridlägersannonser under Islandshästar säljes osv !
Hej från Hambo

Sv: annonssidorna

Okey !
Trodde bara att det låg lite mer på buke ang det:crazy:
Tack för infon;)
Hej från Hambo

Helt ok att skriva om detta här, dock är det så att jag inte på något sätt har tillgång till radannonssidorna, vilket gör att jag bland annat inte kan rensa bort annonser.
Radannonssidorna sköts helt och hållet av AnnonsDirekt för närvarande.

Fast numera finns det ju i alla fall en "rapportfunktion" även på annonssidorna, det fanns det ju inte tidigare.

break_a_leg skrev:
Fast numera finns det ju i alla fall en "rapportfunktion" även på annonssidorna, det fanns det ju inte tidigare.

Vilket är jättebra! :bow:

Det är Ingela som tror att hon skall få ta det lungt och moderera bukefalos.se medan vi andra är här på Bukefalos.com :)

Man kommer till samma ställe, men tittar man på loggan är det Bukefalos.com jag normalt använder.

Gunnar skrev:
Det är Ingela som tror att hon skall få ta det lungt och moderera bukefalos.se medan vi andra är här på Bukefalos.com :)

Man kommer till samma ställe, men tittar man på loggan är det Bukefalos.com jag normalt använder.

Attans, du kom på mig... :angel:

Lånar tråden lite...

Har en liten fråga ang. annonser på annonsdirekt, som ngn kanske har koll på?! Har letat efter svaret på annonsdirekt, men kan inte hitta det...

Om jag lägger ut en annons på ex. en sadel och hänvisar till en webbsida där jag lagt ut fler bilder och mer info, så tas den länken bort. Varför?
En enkel sida med lite bilder och text som är helt för privat bruk (alltså inget företag) och tänkt för att de som är intresserade ska kunna se fler bilder etc.
Förstår att man inte ska länka till ett företag etc, men här är det ju bara för att underlätta för de som är intresserade.:smirk:

Har du frågor, som du inte fått svar på här är du välkommen att skriva till oss eller ringa 031-799 98 99.

Så står det på Hjälp, så det är ju bara att ringa och fråga.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 271
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 493
Senast: Gunnar
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 443
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar