Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev jättebekymrad först innan jag förstod vad annonsen betydde. stackars hingstar.Visa bifogad fil 44322
Frågan är vad man ska med två lama hingstar till, är de möjligtvis rullstolsburna eller hur tar de sig fram?
+1
Att man ens har mage att sälja nåt dylikt. Och för det priset.
För några är sedan beställde jag en hjälm från en en hyfsat välkänd hästbutik. De hade blivit fel på lagersaldot så trotts att jag hade beställt och betalat hade de ingen hjälm i lager. Så de ringde då upp mig och erbjöd mig att köpa visningsexemplaret som hängt ute i den fysiska butiken. De skickade bilder på hjälmen och man kunde tydligt se repor och liknande skador på hjälmen. De försäkrade att de inte var något fel och gick ner någon hundring i pris (hjälmen kostade drygt 2000kr). Men jag vägrade köpa den och påpekade att de inte kunde ha någon aning om vad som hänt med hjälmen när kunder provat den och hanterat den. De blev sura på mig och betalade tillslut tillbaka pengarna jag redan betalt för den hjälm som inte fanns i lager.
Att man ens har mage att sälja nåt dylikt. Och för det priset.
Ingen annons men jag fick nyss ett samtal från en viss person, som närmat mig med ytterst konstiga förfrågningar tidigare (se här: https://www.bukefalos.se/threads/vi...dningen-ni-varit-med-om.1123413/post-19179740)
Historien nedkortat: Personen har väldigt gärna velat att jag ska bli medryttare på hens nerviga travare. Jag skulle motionsköra samt rida in sagda travare. Jag har kört häst ungefär 10 gånger i hela mitt liv, på kul, och kan verkligen inget om körning. Kan noll om att rida in hästar (jag har "halv-ridit in" en häst en gång, men thats it.) och definitivt noll om att rida in travare.
Denne person ringde mig nyss och försökte pracka på mig den här travaren Bedyrade att jag skulle passa så bra med hästen och att jag kommer att älska den. Försökte vara trevlig och förklarade igen att nej, är inte intresserad av travare och har noll möjlighet i livet för att ha häst, kan dessutom för lite för att ha häst.
"Men du får en shettis med så du vet att han har sällskap!" utbrister hen då. Som om det gör saken bättre
Säger igen att nej tack, och du kan inte fortsätta ringa mig om den här travaren - jag är inte intresserad.
Då börjar hen igen med sitt "åh du och travaren skulle passa så bra för ni är som gjorda för varandra" Förstår inte hur hen kan veta det då vi aldrig ens träffats.
Fick bli otrevlig till slut och la sen på. Funderar på att blocka, den här människan är ju helt rubbad.
Ingen annons men jag fick nyss ett samtal från en viss person, som närmat mig med ytterst konstiga förfrågningar tidigare (se här: https://www.bukefalos.se/threads/vi...dningen-ni-varit-med-om.1123413/post-19179740)
Historien nedkortat: Personen har väldigt gärna velat att jag ska bli medryttare på hens nerviga travare. Jag skulle motionsköra samt rida in sagda travare. Jag har kört häst ungefär 10 gånger i hela mitt liv, på kul, och kan verkligen inget om körning. Kan noll om att rida in hästar (jag har "halv-ridit in" en häst en gång, men thats it.) och definitivt noll om att rida in travare.
Denne person ringde mig nyss och försökte pracka på mig den här travaren Bedyrade att jag skulle passa så bra med hästen och att jag kommer att älska den. Försökte vara trevlig och förklarade igen att nej, är inte intresserad av travare och har noll möjlighet i livet för att ha häst, kan dessutom för lite för att ha häst.
"Men du får en shettis med så du vet att han har sällskap!" utbrister hen då. Som om det gör saken bättre
Säger igen att nej tack, och du kan inte fortsätta ringa mig om den här travaren - jag är inte intresserad.
Då börjar hen igen med sitt "åh du och travaren skulle passa så bra för ni är som gjorda för varandra" Förstår inte hur hen kan veta det då vi aldrig ens träffats.
Fick bli otrevlig till slut och la sen på. Funderar på att blocka, den här människan är ju helt rubbad.
Jepp hen är nu blockad.Men hjälp!
Blocka verkar vara det enda rimliga, inget annat verkar nå fram.
Men jag villinteeeeSkam den som ger sig!