Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där med att kolla igenom stavningen i annonsen innan:up:

Ja heter *** och min matte orkar inte med mej, ja kräver mycket tid o uppmärksamhet! Ja tycker om att få uppgifter och jobba! Annars blir ja sur! Ja är bufflig och försöker gärna skrämmas: ja är ingen barnhäst fast ja har inget emot att böra dom på min rygg! Ja kräver en mycket häst kunnig människa; ja är dessutom när ja blir riden ganska seg så starka ben behövs,ja är piggare i skogen och säker på mina fötter! Ja är mjuk att rida och lätt att skos bara man visar vem som bestämmer ,,, ja är dessutom tömkörd, ja är dessutom ganska snygg med en silkesmjuk man,

Ja, den slutar så. Mitt i en mening...

Det där med att kolla igenom stavningen i annonsen innan:up:

Ja heter *** och min matte orkar inte med mej, ja kräver mycket tid o uppmärksamhet! Ja tycker om att få uppgifter och jobba! Annars blir ja sur! Ja är bufflig och försöker gärna skrämmas: ja är ingen barnhäst fast ja har inget emot att böra dom på min rygg! Ja kräver en mycket häst kunnig människa; ja är dessutom när ja blir riden ganska seg så starka ben behövs,ja är piggare i skogen och säker på mina fötter! Ja är mjuk att rida och lätt att skos bara man visar vem som bestämmer ,,, ja är dessutom tömkörd, ja är dessutom ganska snygg med en silkesmjuk man,

Ja, den slutar så. Mitt i en mening...
Alltid imponerad över djur som skriver sina egna annonser! Kan inte vara lätt att trycka in rätt bokstäver.

Funderar på att omplacera mina två hundar till lämpligt fruntimmer. Följer med allt som hör till hundarna så som bäddar, skålar, mat, husse, koppel, selar, bilburar m.m.

De är såklart allt i ett paket som gäller eller ingenting.hemmet viktigare än priset. Ser gärna att dom hamnar inom västerbotten. Mejla mig vad du har att erbjuda

Lämpligt fruntimmer. Först blev jag arg, sen började jag skratta, sen blev jag arg igen och skrattade fastän jag var arg...

Funderar på att omplacera mina två hundar till lämpligt fruntimmer. Följer med allt som hör till hundarna så som bäddar, skålar, mat, husse, koppel, selar, bilburar m.m.

De är såklart allt i ett paket som gäller eller ingenting.hemmet viktigare än priset. Ser gärna att dom hamnar inom västerbotten. Mejla mig vad du har att erbjuda

Lämpligt fruntimmer. Först blev jag arg, sen började jag skratta, sen blev jag arg igen och skrattade fastän jag var arg...
Det är ett aprilskämt. Inte ett särskilt bra ett men.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
613
Senast: Tokyo
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
510
Senast: sweep
·
Gnägg Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Svar
4
· Visningar
543
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur