Ja, eller ta med hunden om man nu ska vara borta så länge som 3 år?Varför?
Varför inte bara omplaceras stackarn istället för att eventuellt ta tillbaka den efter tre år hos en annan familj?
Den verkar ju dessutom vara rätt ung fortfarande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, eller ta med hunden om man nu ska vara borta så länge som 3 år?Varför?
Varför inte bara omplaceras stackarn istället för att eventuellt ta tillbaka den efter tre år hos en annan familj?
Sen när blev en schäfer eller en husky en lagom aktiv hund?Nu är det så att vännen min söker en tik att köpa som skulle fungera som en trevlig familjehund och ser gärna att det går att ta någon valpkull. Gärna av raserna schäfer eller husky. Blandning fungerar också givetvis. Vi tänker att tiken är en omplaceringshund på två eller tre år. OBSERVERA! Vad vi menar med valpkull är inte att tiken ska "skita" pengar, utan få en eventuell avomma från hans egna pojk. Så nej, valpkullen handlar INTE om pengar! Vi är väldigt måna om våra fyrbenta vänner som redan finns i hemmet, vilket innebär att din hund skulle få ett händelserikt liv med massa kärlek och omsorg. Gärna en lagom aktiv vovve som gillar äventyr i skogen, samtidigt som den gillar mys i soffan framför tvn en fredagskväll.
Det beror väl på vad man tycker är lagom?Sen när blev en schäfer eller en husky en lagom aktiv hund?
Promenader och soffmys enligt annonsen..Det beror väl på vad man tycker är lagom?
Aha, jag läste "äventyr i skogen".Promenader och soffmys enligt annonsen..
Många verkar tycka att en timmes promenad i skogen är ett äventyrAha, jag läste "äventyr i skogen".
Jo jag läser det som att ha picknick i skogen med barnen och hunden är medAha, jag läste "äventyr i skogen".
Aldrig hört någon som tränar eller motionerar i skog och mark kalla det för äventyr men jag kanske har felJo jag läser det som att ha picknick i skogen med barnen och hunden är med
Ha ha, ja det kan ju vara allt ifrån det till att vandra hela Kungsleden i sträck, tänker jag!Jo jag läser det som att ha picknick i skogen med barnen och hunden är med
Ja absolut men det brukar ju kallas för just vandra eller vandringHa ha, ja det kan ju vara allt ifrån det till att vandra hela Kungsleden i sträck, tänker jag!
Aldrig hört någon som tränar eller motionerar i skog och mark kalla det för äventyr men jag kanske har fel
Ja absolut men det brukar ju kallas för just vandra eller vandring
Ja det gäller att vara tydlig när man annonserar känns det somJag hade nog kunnat kalla det för "äventyr" om jag tex campar någonstans och går leder med hundarna. Det blir ju ett litet äventyr.
Sen kan jag bli förvånad över hur många som kallar det "vandring" när de är ute två timmar.
Min gamle granne frågade om jag hade fika med mig när jag och hunden går vår vanliga promenad på 8 km. Det frågade han när vi gick 4 km rundan med. Han är faktiskt väldigt sötJag hade nog kunnat kalla det för "äventyr" om jag tex campar någonstans och går leder med hundarna. Det blir ju ett litet äventyr.
Sen kan jag bli förvånad över hur många som kallar det "vandring" när de är ute två timmar.
Känner igen det där jag får bara med mig min Karl på så långa rundor om han får ta med kaffeMin gamle granne frågade om jag hade fika med mig när jag och hunden går vår vanliga promenad på 8 km. Det frågade han när vi gick 4 km rundan med. Han är faktiskt väldigt söt
Jag kan nog säga vandring om 3-4 timmar iaf. Promenad är på vägen, elljusspår, skogsstig och vandring när jag går upp på fjället. Så det är nog mer miljön än tiden som avgör vad jag kallar det.Sen kan jag bli förvånad över hur många som kallar det "vandring" när de är ute två timmar.
Jag kan förstå det. Samtidigt så är oftast våra "längre" promenader på skåneled och då känns det konstigt att säga att vi vandrar ett par gånger i veckan.Jag kan nog säga vandring om 3-4 timmar iaf. Promenad är på vägen, elljusspår, skogsstig och vandring när jag går upp på fjället. Så det är nog mer miljön än tiden som avgör vad jag kallar det.
En bekant utbrast "åh, du är på långpromenad!" då jag gick hem till dem för att hämta en grej. Det var väl ungefär 1,5km enkel väg. Liksom wtf.Min gamle granne frågade om jag hade fika med mig när jag och hunden går vår vanliga promenad på 8 km. Det frågade han när vi gick 4 km rundan med. Han är faktiskt väldigt söt
Och vem är denne "hans egna pojk"? Som ska få äran att bli pappa till SchäferHuskyns valpar?Nu är det så att vännen min söker en tik att köpa som skulle fungera som en trevlig familjehund och ser gärna att det går att ta någon valpkull. Gärna av raserna schäfer eller husky. Blandning fungerar också givetvis. Vi tänker att tiken är en omplaceringshund på två eller tre år. OBSERVERA! Vad vi menar med valpkull är inte att tiken ska "skita" pengar, utan få en eventuell avomma från hans egna pojk. Så nej, valpkullen handlar INTE om pengar! Vi är väldigt måna om våra fyrbenta vänner som redan finns i hemmet, vilket innebär att din hund skulle få ett händelserikt liv med massa kärlek och omsorg. Gärna en lagom aktiv vovve som gillar äventyr i skogen, samtidigt som den gillar mys i soffan framför tvn en fredagskväll.
En pudel kanske. Tänk alldeles egna shäfskypoo-valpar. Det vore väl nått. Går säkert fint å krängaOch vem är denne "hans egna pojk"? Som ska få äran att bli pappa till SchäferHuskyns valpar?