En tolkare måste väl vara någon form av slädhund?"blandras av golden, tolkare, collie och mūnsterländer."
Nån som behöver en tolkare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En tolkare måste väl vara någon form av slädhund?"blandras av golden, tolkare, collie och mūnsterländer."
Nån som behöver en tolkare?
Så klartEn tolkare måste väl vara någon form av slädhund?
Japp det är bromsen på slädekipaget. Är säkert en bra hund att kombinera med huskykorsning :idea1:En tolkare måste väl vara någon form av slädhund?
Det var så jag hittade min Bella, men hon var 4,5år. Ni kan ju gissa hur nedringd förra ägaren blev när hon la ut en pudel/chihuahua för 1000kr Jag fick köpa henne för att jag redan hade kullsystern och lovade att hon inte skulle gå i avelNu hittade jag hunden på blocket. Klassiska nio månader gammal blandras som måste säljas av icke specificerad anledning. Men jag tror det kan bli en rätt trevlig hund av den blandningen och utseendet var det inget fel på. Och 1000kr är inte mycket för en såpass ung hund numera. Hade jag inte redan haft hund hade jag kanske slagit till.
Ja, det var ju realistiskt. Bombad faktiskt, hur många sådana hundar kan det finnas för omplacering? Och vad är en sportfralla, finns det?Det är dags att köpa hund! Jag och mina söner, 12 respektive 14 år, bor på landet precis vid en skog med perfekta promenadstigar. Hemma erbjuds en stor trädgård att springa fritt i. Jag arbetar så att jag har möjlighet att ha med hund på arbetsplatsen. Vi har svårt att enas om ras, men önskar en hund av liten modell, gärna släthårig, typ mops, sportfralla eller chihuahua. Önskar därför bli bombad med förslag på extremt trevliga hundar, som söker nya hem. Varmt välkomna att höra av er om ni tror att ni har idealhunden till vår lilla familj. Gärna inom rimligt avstånd.
Mops går bra men är det en fralla ska det vara en sportfralla?
En sportfralla är väl den som kallas för sund i frallakretsarJa, det var ju realistiskt. Bombad faktiskt, hur många sådana hundar kan det finnas för omplacering? Och vad är en sportfralla, finns det?
Det tror jag säkert, en vanlig blandras... Skåne?Rolig annons på blocket med valpar som är blandras Dobermann x Malinois. "denna uppfödning var planerad och jag har jobbat på i 5 år för att få 87,5% dobermans valpar" Ja, säkert
Japp, Skåne verkar vara hundavelns epicentrum i Sverige, hälften av alla blockets hundar verkar finnas där. Både "finavel", blandrasavel och import, det är oftast i SkåneDet tror jag säkert, en vanlig blandras... Skåne?
Det är så spännande, hur kom hen fram till att just 87.5% är önskvärt och varför inte renrasigaRolig annons på blocket med valpar som är blandras Dobermann x Malinois. "denna uppfödning var planerad och jag har jobbat på i 5 år för att få 87,5% dobermans valpar" Ja, säkert
Han gör gott om pengar....Japp, Skåne verkar vara hundavelns epicentrum i Sverige, hälften av alla blockets hundar verkar finnas där. Både "finavel", blandrasavel och import, det är oftast i Skåne
Pudel hade kanske suttit bättre om man vill ha mjukheten....?Det enda som specificeras är ju att de skall vara lite "mjukare" än ren Dobermann men om det är vad man är ute efter så är väl inte Malinois det självklara valet att blanda in
Mja mallen är väl iallafall något mjukare än Dobermann en. Pälsmässigt alltsåDet enda som specificeras är ju att de skall vara lite "mjukare" än ren Dobermann men om det är vad man är ute efter så är väl inte Malinois det självklara valet att blanda in
Pudel hade kanske suttit bättre om man vill ha mjukheten....?