Puh! Ingenting att rekommendera förstås (HUR ska man egentligen sköta en sådan päls?!) men personligen känns det inte lika illa.Shih tzu + pomeranian läste jag nånstans att det tydligen ska vara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Puh! Ingenting att rekommendera förstås (HUR ska man egentligen sköta en sådan päls?!) men personligen känns det inte lika illa.Shih tzu + pomeranian läste jag nånstans att det tydligen ska vara.
Puh! Ingenting att rekommendera förstås (HUR ska man egentligen sköta en sådan päls?!) men personligen känns det inte lika illa.
Det är ingen fara, enligt annonsen är det en perfekt mix pälsmässigt
"Pomeranian/ Shih-Tzu vilket är en perfekt mix, både mentalt, pälsmässigt och storleksmässigt. Den perfekta lilla familjehunden!"
Det är ingen fara, enligt annonsen är det en perfekt mix pälsmässigt
"Pomeranian/ Shih-Tzu vilket är en perfekt mix, både mentalt, pälsmässigt och storleksmässigt. Den perfekta lilla familjehunden!"
De blev helt enkelt lurade. De trodde att dom köpt en renrasig labradoodle, men tyvärr visade det sig vara en blandras mellan labrador och pudelKan ju faktiskt vara så! De som gick på doodle-snacket blev så purkna på att de ändå blev allergiska att hunden degraderades från doodle till blandras
Bästa hittills!De blev helt enkelt lurade. De trodde att dom köpt en renrasig labradoodle, men tyvärr visade det sig vara en blandras mellan labrador och pudel
Det vet nog bara TS?Vad är det för skillnad mellan den här tråden och Oseriös avel?
Jag uppfattar det som att denna tråd handlar om alla typer av annonser gällande hundar, inte bara annonser kopplade till avel och valpar/unghundar.Vad är det för skillnad mellan den här tråden och Oseriös avel?
Min tanke var inte att den skulle innehålla oseriös avel, var mer roliga formuleringar och knasiga annonser jag ibland hittat när jag surfat runt.Vad är det för skillnad mellan den här tråden och Oseriös avel?
Jag såg nog inte problemet med att starta flera olika trådar. Allra helst när många påpekar att Bukefalos blir mindre och mindre aktivt. Nu vet jag bättre.Ämnerna och klientelet går ändå ihop så för mig räcker en tråd.
Läser mycket hellre din tråd. Är så totalt ointressant när de snöar in på sju sidor om mentaltester och stammar på en viss ras.Jag såg nog inte problemet med att starta flera olika trådar. Allra helst när många påpekar att Bukefalos blir mindre och mindre aktivt. Nu vet jag bättre.
Jag såg nog inte problemet med att starta flera olika trådar. Allra helst när många påpekar att Bukefalos blir mindre och mindre aktivt. Nu vet jag bättre.
Eller så kan det diskuteras bph .mentaltester. stammar. Avelshanar i en rastråd..Det borde väl gå att slå ihop denna med oseriös avel och ge den nya tråden ny rubrik? typ Oseriös avel/oseriösa annonser.
Eller så kan det diskuteras bph .mentaltester. stammar. Avelshanar i en rastråd..
Ja fast läs inläggen i tråden. Samma ämnen som i Oseriös avel. De verkar ju överlappa varann.Fast vad är det som säger att det är oseriös avel bara för att en annons är märkligt/lustigt skriven? Det finns ju två andra annonstrådar som handlar om hästar, så varför inte två hundtrådar, en om oseriös avel och en om märkliga annonser?