Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu på blocket: "Mops poo valpar" (Yep, rubriken är så. Jag fattar inte varför de inte skriver mops och pudel)
Det är ju användarnas ansvar kan jag tycka även om jag håller med om att det här exemplet flyter ihop, men det finns ju mycket märkliga annonser även bland hundfolk och inte bara bland hästfolk. Oseriös avel är ju all avel på osunda och/eller otestade individer vad det nu kan behöva göras för tester. En annons kan ju handla om rasrena hundar, konstiga tillbehör mm och behöver ju inte ha något alls med blandraser eller avel att göra.Ja fast läs inläggen i tråden. Samma ämnen som i Oseriös avel. De verkar ju överlappa varann.
Ja då kan väl ni diskutera det i denna tråden då. Så kan den här vara lite rolig iställetMen om det är dåliga resultat som avlas på så hör väl det till trådens ämne?
Ja då kan väl ni diskutera det i denna tråden då. Så kan den här vara lite rolig istället
Nej det är väldigt ointressant och att läsa ingående om en viss ras i tio sidor. Däremot är roliga annonser roliga som jag skrev! Därför vill jag gärna följa denna tråd istället för den andra.Du tyckte ju inte att det var kul nyss och nu vill du ha det i denna tråden. Hur vill du ha det?
Nej det är väldigt ointressant och att läsa ingående om en viss ras i tio sidor. Däremot är roliga annonser roliga som jag skrev! Därför vill jag gärna följa denna tråd istället för den andra.
Rasvalstrådar i andra forum är ju livsfarliga. Ts efterfrågar en stor hund, lågt aktiveringsbehov för lite skogsutflykter.
Howawart, riesen och Alaskan malamute är de tre första föralagen.
Rasvalstrådar i andra forum är ju livsfarliga. Ts efterfrågar en stor hund, lågt aktiveringsbehov för lite skogsutflykter.
Ja, men alltså, Balenciagas blå väska är ju rätt stor...Såg på fejan för ett tag sen någon som önskade tips på liten sällskapras i väskstorlek och fick tipset Irländsk Setter
Eller MOOOOO-valpar ?Just nu på blocket: "Mops poo valpar" (Yep, rubriken är så. Jag fattar inte varför de inte skriver mops och pudel)
Såg på fejan för ett tag sen någon som önskade tips på liten sällskapras i väskstorlek och fick tipset Irländsk Setter
Men en Setter är ju känd för att vara smidig, så väskstorlek eller inte - de passar alla!