Annonsera mera del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, alla små tjejer som annonserar efter hästar att rida. De är alltid så erfarna och seriösa och typ födda 2005 :D just nu är jag på bra humör och tycker det är jättegulligt. Men annars är det väl inte så jättelockande när jag letar efter en vuxen, ansvarsfull medryttare som har åldern inne att typ skriva kontrakt och som man vågar släppa ut själv i skogen liksom.

jag sökte efter medryttare för ett tag sen och fick svar av en 13?årig tjej. Jag sa tyvärr inte nej direkt utan frågade lite om hennes föräldrar var medvetna om det - bor inte så man kan åka buss. Men sen insåg jag att mina hästar/ponnier inte är så snälla att jag skulle vågat släppa ut henne själv vilket hade innebärt att det hade blivit mer ridskola än medryttare så då sa jag vänligt men bestämt nej tack. sen började hon förfölja mig både på sms, ringde, mailade och höll på och grät och hade sig och var så ledsen och ville så gärna. :banghead: :meh: börjad med att svara snällt, men fick tillslut blocka henne. :p

jag sökte efter medryttare för ett tag sen och fick svar av en 13?årig tjej. Jag sa tyvärr inte nej direkt utan frågade lite om hennes föräldrar var medvetna om det - bor inte så man kan åka buss. Men sen insåg jag att mina hästar/ponnier inte är så snälla att jag skulle vågat släppa ut henne själv vilket hade innebärt att det hade blivit mer ridskola än medryttare så då sa jag vänligt men bestämt nej tack. sen började hon förfölja mig både på sms, ringde, mailade och höll på och grät och hade sig och var så ledsen och ville så gärna. :banghead: :meh: börjad med att svara snällt, men fick tillslut blocka henne. :p
Men herregud... jag vågar nog inte lägga ut någon annons!

Icke hästrelaterat men rolig annons ;)
Ifall någon missat, den verkar ju fått endel uppmärksamhet redan.

Tavlan som ligger ute på Tradera som Birros exfru auktionerar ut :laugh:
Ordet Rövhatt har jag nog mest sett användas här på Buke faktiskt men det är vedertaget :D
..............

Dags att gå vidare och slänga gammalt skit, däribland denna målade tavla på mig och min exman.

Det var en fin bröllopsgåva då som inte längre efter skilsmässan förra året fyller någon som helst funktion.
Min knytnäve råkade gå igenom tavlan när det var som mest infekterat i bodelningen, så betänk det symboliska värdet av frihet i det utdelade slaget när du budar.

Detta är din chans att hjälpa en ensamstående morsa att betala sina förfallna räkningar, men ännu mer är detta en ovärderlig möjlighet för dig själv eller någon du tycker om (eller inte) att äga ett bisarrt stycke konst med stark historia. Ett stycke konst som ingen egentligen behöver eller ens vill ha.

Missa inte den här chansen!

Allt överskott efter betalda skulder skänkes oavkortat till andra kvinnor för att hjälpa dem komma på fötter ekonomiskt efter skilsmässor från snåla rövhattar.
Tack från oss på förhand!

En som säljer en orm,
'Den som är intresserad ska veta att ormar är endast dispalydjur. Ska du kela med nåt köper du en hund eller katt'.
:cool:

Vidare är ormen rätt bitsk och säljs inte till vem som helst, och definitivt inget man plockar upp hur som helst :nailbiting:
Mysigt! :confused:

En som säljer en orm,
'Den som är intresserad ska veta att ormar är endast dispalydjur. Ska du kela med nåt köper du en hund eller katt'.
:cool:

Vidare är ormen rätt bitsk och säljs inte till vem som helst, och definitivt inget man plockar upp hur som helst :nailbiting:

Fast det låter väl rätt reko tycker jag. Kanske lite hårt uttryckt, men jag plockar inte med mina ormar i parti och minut heller. Särskilt inte om ormen har temperament! Min surgubbe skulle absolut inte uppskatta om jag ville klappa och pilla hela tiden, utan han trivs bäst i sitt terrarium.

Fast det låter väl rätt reko tycker jag. Kanske lite hårt uttryckt, men jag plockar inte med mina ormar i parti och minut heller. Särskilt inte om ormen har temperament! Min surgubbe skulle absolut inte uppskatta om jag ville klappa och pilla hela tiden, utan han trivs bäst i sitt terrarium.
Absolut jag håller med!
Jag tyckte annonsen var tuff, rak och bra! Ormen var lite arg av sej och han vill ge den ett bra hem och visste vad för ägare som krävdes.
verkade dock som om hans erfarenheter var att folk vill ha dom och gosa med och det är kanske inte rätt djur då :angel::D

En annons ute nu där de inte kan bestämma sig om det är en hingst eller ett sto :p

Frisiska hingst, friska och välutbildade till salu
Namn: (Stefan)
Ålder: 5 år gammal.
Höjd: 16,3 Hn.
Ras: Kungliga frisiska holländaren.
välutbildade, Kid Safe, 100% frisk, intelligent,
lätt att hantera och lätt att få tillsammans med, stor följeslagare. nybörjare val, full av charm och har allt som behövs, är hon redo att gå till ett nytt hem full av kärlek, så om du är intresserad av denna frisiska sto kontakta omedelbart

:rofl:

En annons ute nu där de inte kan bestämma sig om det är en hingst eller ett sto :p

Frisiska hingst, friska och välutbildade till salu
Namn: (Stefan)
Ålder: 5 år gammal.
Höjd: 16,3 Hn.
Ras: Kungliga frisiska holländaren.
välutbildade, Kid Safe, 100% frisk, intelligent,
lätt att hantera och lätt att få tillsammans med, stor följeslagare. nybörjare val, full av charm och har allt som behövs, är hon redo att gå till ett nytt hem full av kärlek, så om du är intresserad av denna frisiska sto kontakta omedelbart

:rofl:
Fnissade också åt den, Stefan, hingst, val, sto, hon. Hur ligger det till egentligen?

Annons för någon som ville ha hjälp i stallet. Fullt ansvar för två hästar minst fyra dagar i veckan. Ingen ekonomisk ersättning. Om allt funkar bra kan du få hjälpa till att sätta igång hästarna från marken.
Någon som är sugen? :p

Hahahaha! Lite som den här (fast inte lika illa): "Jag erbjuder vuxen eller vuxen med 1 barn att få mysa och pyssla med min häst. Även stall sysslor för hästen de dagar du kommer."

Vilka kanonerbjudanden! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka