Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*knapplånar*
Såg precis en annons på blocket på en "hopphäst".
Ägaren skriver "för tillfället ej fullt musklad men är under igångsättning".
Bilden föreställer en utmärglad stackare vars revben syns tydligt och en ryttare som hänger med hela sin vikt i munnen över hindret
*knapplånar*
Såg precis en annons på blocket på en "hopphäst".
Ägaren skriver "för tillfället ej fullt musklad men är under igångsättning".
Bilden föreställer en utmärglad stackare vars revben syns tydligt och en ryttare som hänger med hela sin vikt i munnen över hindret
*kl*
Såg en annons där hästen beskrevs som viktbärande.. men den fick max bära 65 kilo? Detta gällde alltså en stor häst, inte en ponny..
*kl*
Såg en annons där hästen beskrevs som viktbärande.. men den fick max bära 65 kilo? Detta gällde alltså en stor häst, inte en ponny..
"Häst,Rid eller sällskapshäst 12 År"
Står inte mer i annonsen.
En möjlig vinnarkandidat i tävlingen "Den kortaste hästannonsen".
Denna känns något märklig:
"Jag köpte honom i tron om att han var inriden, ska ha varit riden av den förra ägaren i alla gångarter. Dock så fick jag backa och tränar nu från marken och hänger och klänger på honom. Han är jätte trevlig att jobba med, men jag känner inte att jag vill lägga den tiden på att "rida in" honom igen."
Provrider man inte hästen innan?
En western sadel, köpt på börjas för ca 3 år sen, med full Qurter bom (men är lite uttryckt då mina hästar har varit lite kraftigar) strl 15-16 tum. fint skick lite sliten här och var men fyller sin funktion