Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så har de tagit sadeln i ett skruvstäd och tryckt ut bommen.. så den blir vidare....
Eller så har de tagit sadeln i ett skruvstäd och tryckt ut bommen.. så den blir vidare....
Bra hästsläp i fint begagnat skick. Har sadelmakare, extra lång bom för bredåkare.
Bra hästsläp i fint begagnat skick. Har sadelmakare, extra lång bom för bredåkare
*kl*
"Mest begåvad och sötaste hästen någonsin! Han är välutbildad i dressyr, hopp, trail-rider och enheter.
Han gör halva passet, flygande blyförändringar stirrar galopp piruetter. Piaff passage kommer lätt. Vackraste häst i ladan. Och en total show-stopper. Han är rolig och och söt. Precis som en valp. massor av personlighet. Big mover. "
Den här var ju lite rolig . Hur tränar man in en flygande blyförändring? Kanske bäst att börja med enkla blyförändringar först då . Sen köper jag hellre en häst som göra hela passet och inte bara halva...
*kl*
Den här var ju lite rolig . Hur tränar man in en flygande blyförändring? Kanske bäst att börja med enkla blyförändringar först då . Sen köper jag hellre en häst som göra hela passet och inte bara halva...
Jätteenkelt med ett översättningsprogram.
Flying lead changes...
lead som i ledande framhov, eller som i bly...
De flesta är nog på det klara med att Google-translate står bakom texten, som så många andra annonser i tråden
*kl*
Kanske något OT men ändå... Vet inte hur vanligt det är bland andra raser men jag som sitter och slösurfar på arab-annonser ser ofta något i stil med: Fantastisk stam, skulle passa jättebra till avel! men varken stammen eller hästens namn är utskrivet. Blir lika irriterad varje gång jag läser det