Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den såg jag också! Verkar lite märkligt, man skulle ju enligt annonsen vara 2 pers (plus en som kom "ibland") på en eller två hundar och ett gäng katter! Låter lite suspekt...
Man skulle också hjälpa till i hushållet, men en städerska kom 2 gånger i veckan, och en trädgårdsmästare fanns anställd. Dessutom var det långt till typ allt som man skulle kunna tänka sig att utnyttja om man bor utomlands, dvs berg, strand eller stad...
Väldigt mysko annons...
Jag har letat efter en skogsmulle sedan i februari och jag tror att du kommer få väldigt svårt för att överhuvudtaget hitta någon häst så för de pengarna. Du behöver minst dubbla din budget. Du får ingen vettig skogsmulle för 10-12000 kr. Möjligtvis att du kan få ner de där tjugoåriga hästarna som vissa envisas med att sälja så lågt eller någon travare men annars är det nog väldigt svårt.
Om du inte ska ha en ren sällskapshäst då. Då räcker din budget till alldeles ypperligt men det finns få sådana hästar också men det är stor skillnad på en skogsmulle och på en sällskapshäst även fast en skogsmulle givetvis kan agera sällskapshäst men det kan ju vilken häst som helst.
eller gjorde inte innan den här hästskandalen drog igång.