Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Är i hästletartagen och jag blir fullkomligt galen snart. Är ute efter en trygg stabil skogsmulle/sällskapshäst, vilket jag tydligt har skrivit i annonsen. Har ett väldigt gott hem att erbjuda men inte massor av pengar över då vi bygger nytt stall och precis köpt hus. Prisklassen jag tänkt mig är upp till tio tolv tusen,
Plus då några oinridna travare som kräver "en trygg fast hand" och kommer "Att bli fina ridhästar om man har tid att ge dom", eller dom som "Inte är riden på men har fin galopp och blir lite stressad vid ridning".
... Svarar folk på precis vilken annons som helst?
Jag tror visst att man kan hitta schyssta hästar i den prisklassen, men det är nog svårare på annons. Via kontakter ökar oddsen betydligt.
Kl.
Hittade precis denna annons. Gissar på Google translate . Hästen kostar för övrigt 11000 kr och är renrasig frieser.
" 9 år gammal, 163 cm lång och väger 1250 PDS. Han har utbildats i alla discipliner och kan användas för något. han är aktuell på alla hälso-rutin och är mycket hälsosamt att gå med sin nya familj. Han har inte haft någon allvarlig skada på någon del av hans kropp. kommer med alla handlingar och dokument, inklusive alla sina tillbehör och utrustning. kontakta oss för mer information och bilder "
Ibland undrar man om folk läser längre än "Medryttare sökes till..." Eller "Häst köpes..".
kl.
Läste precis en annons där hästen beskrevs ha högt avelsvärde men had dessutom nyligen opererats för KS. är det bara jag som verkligen inte skulle avla på en sådan häst oavsett om den har fin stam?