Sv: annonsera mera
Såg nyss en större ponny säljas som Aponny, annonsören har nog missuppfattat ponnykategorierna...
Såg nyss en större ponny säljas som Aponny, annonsören har nog missuppfattat ponnykategorierna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då tycker jag det hade varit rimligare att skriva i annonsen då det är lag på att de ska ha det.Åh det är många som inte har pass. Jag har ringt på säkert tio stycken det senaste som inte har pass. Jag tycker snarare att var och varannan saknar pass.
Då tycker jag det hade varit rimligare att skriva i annonsen då det är lag på att de ska ha det.
självklart att hästen är vaccinerad men det är långt ifrån självklart det också.
Annonsören lockar alltså med att man inte behöver betala för att jobba hos denne, vilken bra deal!
Eller hur... Tycker det är pinsamt, vilken värld lever den människan i
Fast vaccinationer krävs ju av tävlingsskäl. En häst som bor i ett mindre stall där det inte är någon rotation - man åker inte på träningar, man åker inte på tävlingar - har ju inget behov av influensavaccination.
Så jag ser det inte som någon konstighet att en häst inte är vaccinerad.
Pass: jo det ska de ha och tydligen är trögheten stor. Det är inte alls ovanligt att folk säljer hästar utan pass. Och tydligen är många medvetna om problemet, eftersom flera skriver ut att priset är lågt pga pass saknas.
Blir så trött på sådana annonsörer..
Visst kan man som medryttare bidra till kostnaden för hästen, men så mycket? Njah.. Jag ger 500kr/månad för 2 gånger i veckan och då får jag göra precis vad jag vill. Det tycker jag är rimligt. Men 1000-1500 för att skritta i skogen en dag i veckan? Jösses.. snacka om drömvärld dom annonsörerna måste leva i
*KL*
Jag såg just en så gullig annons, det stod bla (på danska): "har aldrig tappat sin ryttare"
Men i tex Sthlm så kan ju 1000 vara motiverat - men inte för lite skritt en dag i veckan, kan jag tycka