Annonser på nätet?

Lupin

Trådstartare
Hej! Sitter och funderar över vilka sidor på nätet det finns med hundannonser? Blocket och Vovve känner jag till (åsså Bukes såklart), men det är allt! Men jag vet att det finns fler ställen. Någon som kan tipsa?

:bump:

Sv: Annonser på nätet?

Du kan söka på www.hastannonser.se, sen får du klicka på "avanceradsök". Då kan du ändra till "andra djur". Sen kan du t.ex. skriva "hund" eller "valp(ar)" i sökrutan. Hoppas du hittar något roligt. :D

Sv: Annonser på nätet?

Är du intresserad av en speciell ras kan du gå in på rasklubbarnas hemsidor - där brukar valpkullar annonseras ut som uppfyller rasklubbens krav samt ev omplaceringshundar!

Javan

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 756
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: Nordthor
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 239
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Redfox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama