Anmälning till tävling!

Raider_

Trådstartare
Idag fick jag för mig att jag skulle vara med på en tävling i Nybro den 5/11.. men på deras hemsida så stog det att man inte kunde skicka anmälan via webbmastern.. Sen iallafall så provade jag att gå till SvRF och där hittade jag en anmälningsblankett.. och jag fyllde i allt som man skulle men sen när jag skulle skicka den så blev allt bara fel hur jag än gjorde.. jag kunde inte kopiera den till ett vanligt e-post meddelande och jag kunde inte skicka den från den sidan för det kom upp nån skyllt hela tiden om att nåt var fel.. och jag kan heller inte skicka den på posten eftersom att anmälningstiden går ut imorgon.. Så jag blev förbannad och provad att skicka den så som jag alltid har gjort innan.. ( har inte så stor koll, men jag tror att det var via webbmastern:confused: ) kommer den att gå fram? eller vad kommer att hända ? kommer jag att anmälas? jag har typ nästan noll koll på det..:crazy: Jag är väldigt tacksam för svar...

Förresten är det nån mer som ska på den tävlingen? :)

Sv: Anmälning till tävling!

Idag fick jag för mig att jag skulle vara med på en tävling i Nybro den 5/11.. men på deras hemsida så stog det att man inte kunde skicka anmälan via webbmastern.. Sen iallafall så provade jag att gå till SvRF och där hittade jag en anmälningsblankett.. och jag fyllde i allt som man skulle men sen när jag skulle skicka den så blev allt bara fel hur jag än gjorde.. jag kunde inte kopiera den till ett vanligt e-post meddelande och jag kunde inte skicka den från den sidan för det kom upp nån skyllt hela tiden om att nåt var fel.. och jag kan heller inte skicka den på posten eftersom att anmälningstiden går ut imorgon.. Så jag blev förbannad och provad att skicka den så som jag alltid har gjort innan.. ( har inte så stor koll, men jag tror att det var via webbmastern:confused: ) kommer den att gå fram? eller vad kommer att hända ? kommer jag att anmälas? jag har typ nästan noll koll på det..:crazy: Jag är väldigt tacksam för svar...

Förresten är det nån mer som ska på den tävlingen? :)

Det finns ju en knapp på hemsidan som heter "Anmäl här". Den bör du använda. När jag provar att klicka på den kommer du till Strömsholmdatas mall. Där fyller du bara i allt och skickar.

Ska du använda SvRF:s blankett måste du först spara ner den på din dator, fylla i den, spara den och skicka som bifogad fil. Inte direkt i mejlet alltså.
Men i det här fallet är det anmälningsknappen du ska använda.

Jag har oxå anmält mig dit. Kollade proppen på ridsportsförbundets sida (den fanns inte på nrk:s egna sida för nån dag sen) och sen gick jag in på nrk:s sida och gick in på tävlingar och tryckte på den lila knappen "anmäl här", då kom anmälningsblankettten upp, bara att fylla i. Inga problem, funkade bra.

Jag har oxå anmält mig dit. Kollade proppen på ridsportsförbundets sida (den fanns inte på nrk:s egna sida för nån dag sen) och sen gick jag in på nrk:s sida och gick in på tävlingar och tryckte på den lila knappen "anmäl här", då kom anmälningsblankettten upp, bara att fylla i. Inga problem, funkade bra.

Okej.. för det var så jag gjorde efter ett tag!! men är inte dte att anmäla via Webbmastern? :confused:

Nu vet jag inte alls vilken klubb det gäller eller hur det brukar fungera där, men att anmäla via webmastern tolkar jag som att skicka anmälan med mail till den som är ansvarig för hemsidan - den personen har ju inget med tävlingen att göra.

Det händer ofta hos oss - att anmälan skickas till ridskolans mailadress - de har inget med tävlingen att göra, därmed kommer inte anmälningen fram till rätt person.

Det händer ofta hos oss - att anmälan skickas till ridskolans mailadress - de har inget med tävlingen att göra, därmed kommer inte anmälningen fram till rätt person.

sånt är lätt problem att bli av med. det räcker oftast en gång att folk inte blir anmälda för att de ska lära sig läsa. har det inte inkommit så blir det ju en efteranmälningsavgift.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·
Hundträning Hej! Här kommer ännu en tråd om ensamhetsträning :angel: Har en snart 6 månader gammal valp av vallhundsras som jag ensamhetstränar för...
Svar
14
· Visningar
3 433

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka